המשטרה עצרה היום (שלישי) חשוד נוסף בניסיון סחיטת איש העסקים ובעלי הפועל ראשון לציון עמוס לוזון. החשוד, קטין. בנו של אישיות ציבורית, הצטרף לשני החשודים שנעצרו במהלך הלילה בחשד למעורבות במעשה.

הותר לפרסום: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון

בעקבות המידע שהיה בידי החוקרים בבקשה להוציא צו מעצר נגד אותו קטין, החליט נשיא בית משפט השלום בראשון לציון, בתיאום עם הנהלת בתי המשפט, להעביר את הדיון בתיק למחוז תל אביב.

כזכור, בתום חקירה סמויה ומואצת היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז עצרה הלילה (בין שני לשלישי) שני תושבי כפר שמריהו בחשד למעורבות בסחיטת איש העסקים עמוס לוזון באזור השרון, לרבות חשד לירי לעבר בית גרושתו וילדיהם, וכן תיעוד והפצת סרטון בעל תוכן מיני שצולם בביתו בניגוד לחוק.

עוד הותר לפרסום כי אחד החשודים הוא בנו של דמות המוכרת היטב ללוזון - איש עסקים מוכר שכמו לוזון עצמו, שימש בעבר כיו"ר קבוצת כדורגל. את החשוד המוכר מייצג עו"ד תמיר סננס, ואת החשוד השני מייצג עו"ד עדי שמחוני. מעצרם של שני החשודים הוארך בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים.

החקירה נפתחה בעקבות התלונה שהגיש לוזון לפיה הוא נסחט באיומים. לדבריו, בשיחה אנונימית שקיבל מטלפון לא מזוהה הבהיר לו הפונה כי ברשותו סרטון אינטימי שלו, וכי אם לא יענה לדרישתו לשלם לו סכום כסף לא מבוטל הוא יפיץ את הסרטון. זאת, בנוסף לירי שבוצע לעבר בית גרושתו וילדיו.  האירועים הועברו לחקירה תחת קורת גג אחת בימ"ר מרכז, אשר הפעילה את כלל האמצעים והיחידות לשם חשיפת זהות החשודים - שני תושבי כפר שמריהו בשנות העשרים לחייהם.