דיירת "האח הגדול" ו"האחות הדיגיטלית" דיאן שוורץ חזרה לאחרונה להיות רווקה, ונבחרה להוביל את "הודיס סינגלס ראן", מירוץ האהבה של תל אביב. בראיון ל-TMI סיפרה הדוגמנית על חיי הרווקות החדשים, וסיכמה את האהבות הפרידות בחייה בתקופה האחרונה.

שוורץ מובילה את המירוץ אחרי מה שהיה נראה כמו תחילתו של רומן עם הדייר גיא איתן לאחר שהשניים בילו יחד כמה ערבים, ואף נצפו במקומות פומביים אינטימיים וצמודים. מוקדם יותר השנה פצחה שוורץ ברומן מתוקשר עם נהג מירוצי פורמולה 1 לאנס סטרול, בן ה-24 , בנו של המיליארדר היהודי קנדי לורנס סטרול. זה היה הקשר הרומנטי הראשון שלה מאז נפרדה מנתנאל רודניצקי, אותו הכירה בעונה הקודמת של "האח הגדול". במסגרת הרומן הקצר והבינלאומי שוורץ אף התלוותה לסטרול לחתונת אחותו הנוצצת בוונציה כבת זוגו לאירוע.

דיאן שוורץ על חיי האהבה הסוערים שלה (צילום :קיץ ברבנר)

לאחרונה חזרת להיות רווקה - איך זה?
"לא כזה לאחרונה, חודש וחצי כבר, חודשיים אולי, לא יודעת, אתם יודעים יותר טוב. אני עובדת הרבה, אין לי זמן כל כך להתעסק בזוגיות ולהכיר אנשים חדשים אבל כשזה יגיע זה יגיע".

מה הדבר הכי כיף והכי מבאס בלהיות רווקה 
"אני יודעת? כיף להיות בזוגיות, כיף לחזור הביתה למישהו, יש לך את המישהו הזה להרים לו טלפון, האינטימיות. כיף להיות בזוגיות".

נתנאל רודניצקי לאחרונה התארס, איך את מרגישה עם זה?
"מהמם. שלחתי לו גם הודעה שאני שמחה ואיחלתי לו מזל טוב על ההיריון והאירוסין. בסופו של דבר הוא היה חלק בלתי נפרד מהחוויה שלי לטוב ולרע ואני בוחרת לזכור את הטוב, כן".

למה זה לא הסתדר בזמנו
"מבחן המציאות לא צלח. בתוך הבית זה כן התאים. ואנחנו כנראה רואים את החיים בצורה שונה".

ואז כולנו הכרנו את לאנס, נהג מירוצים, האם זה מפחיד לצאת עם נהג מירוצים?
"מה, חס וחלילה שיקרה לו משהו? אפשר גם לצאת מהבית ושיפול עליך לבנה. מה אני אעשה".

ומה היה איתו, למה דברים לא החזיקו?
"הוא מקסימול. בחור מקסים, היה לנו כיף יחד, אבל דברים לא החזיקו. בסופו של דבר זה התחלה של קשר, בשלט רחוק, ואני נכנסתי לתקופה של עבודה והוא נכנס לתקופה של תחרויות פחות טובות, פחות מוצלחות, ואני חושבת שזה כן השפיע, ועדיף כרגע ככה בנפרד".

את יכולה להגדיר את זה כשברון לב?
"לא צריך להגזים, היינו ביחד שלושה חודשים... הגזמתי עכשיו. התחברתי אליו אבל לא התאהבתי. הוא מתוק, סך הכל".

לאנס סטרול, בן הזוג החדש של דיאן שוורץ (צילום: 	Quinn Rooney / Staff)
לאנס סטרול, בן הזוג החדש של דיאן שוורץ (צילום: Quinn Rooney / Staff)

גיא איתן, מה היה שם? היה, לא היה?
"לא היה. בסופו של דבר אתם צריכים לזכור שאני האחות הדיגיטלית, כולם עוברים אצלי, אני מראיינת את כולם. אכפת לי, אז אין בעיה אני רואה בן אדם שצריך עזרה אז אני עוזרת לו. אבל מפה ועד זוגיות, זה קצת הנפצות. אבל אין על הנפצות, נכון... אתם אוהבים. ככה חיבורים. גם אני ואתה עכשיו ביחד, לא? אולי שמישהו יצלם מהצד. שמישהו יצלם מהצד! תודה. זהו - אני וקיץ בזוגיות".

חלום של לא מעט גברים.
"בסדר".

מה את מחפשת בגבר?
"שיהיה מצחיק, חוש הומור, שיהיה עם לב רחב וערכים, חוש הומור, שיהיה מוצלח, עם אמביציה, זהו!".