טהוניה רובל עברה את השבועות הקשים ביותר בחייה, כשאיבדה לפני חודש את אחותה שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, ורגע אחרי שקמה מהשבעה, איבדה גם את אביה וישבה שבעה גם עליו. לכל זה תוסיפו גם פרידה מבן זוגה האחרון. רובל שיתפה בשבועות האחרונים בדמעות על הקושי שלה להתרומם מהמכות הקשות שפקדו אותה.

אבל אמש (שלישי) ברגע אחד של תקווה אחרי הימים הקשים, כששיתפה סרטון שלה ברשתות החברתיות בעת בילוי עם הבת שלה בים על רקע השקיעה והודתה לשם על בתה. אלא שהעוקבים מלאי "הטוב והחמלה", קטלו את רובל שהעזה להצטלם בים בבגד ים עם בתה, כשעדיין לא מלאו 30 יום למות אביה.

View this post on Instagram

A post shared by Tahuonia Rubel (@tahuonia)

"תגידי גברת טהוניה, אין לך טיפת בושה? עוד לא 30 לאבא שלך ואת מעלה סרטון שלה עם בגד ים חושפני ומזעזע, לפני יומיים דיברת על ההתקרבות שלך לדת, אבא שלך כבר יטפל בך כמו שצריך מהשמיים, עזבי את כל הצער והבושה שהוא סבל ממך כל השנים, את לא לומדת לקח ואין לך טיפה של כבוד הורים , וכבוד עצמי. הכי גרוע שאת עושה את ההצגות האלו לכל מיני גורמים עם הילדה, הלוואי והיית יכולה לראות מה עשיתי עם הרוק האצבע וכף היד , ולא יפה לך צהוב".

הביקורת הקשה נגד טהוניה רובל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הביקורת הקשה נגד טהוניה רובל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רובל ההמומה הגיבה לתגובה המכוערת שקיבלה: "אני לא מייחסת חשיבות לטוקבקים, כי אלה אנשים קטנים שמנסים לעשות רע כי רע להם. נתקלתי בטוקבק העלוב הזה של חשבון פקטיבי, אז אם אתה רואה את הסטורי אדון אותך לכף זכות, תהיה בטוח שאבא שלי גאה בי במי שאני ובמה שאני. אנחנו רגע לפני חודש אלול , חודש הסליחות, אז אנא תשקלו צעדים לפני שאתם עושים אותה".

טהוניה מגיבה לביקורות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טהוניה מגיבה לביקורות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)