השנה האחרונה היתה בסימן של פריחה בשביל הדוגמנית רוסלנה רודינה שקטפה קמפיינים ואפילו הנחתה מספר פרקים כחלק מהפאנל של תכנית הלייפסטייל "מילון היופי". השבוע התייצבה רודינה לצילומי קמפיין למותג האופנה העולמי "אליזבטה פרנקי" (הפרזנטורית העולמית של המותג אגב, היא לא אחרת מאשר ג'ורג'ינה רודריגז, בת זוגו של הכדורגלן רונאלדו). TMI הגיעו לסט הצילומים ושמעו ממנה על העשייה המרובה בתקופה האחרונה, ההחלטה לחשוף את תהליך הקטנת החזה שעברה והתגובות הפולשניות שקיבלה, ויש אפילו התייחסות לקאמבק של האקס אייל גולן ודניאל גרינברג. צפו:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוסלנה רודינה בצילומי קמפיין מותג האופנה "אליזבטה פרנקי" (ריאיון: עידן זקן. צילום: מערכת TMI)

רוסלנה, את בפריחה בתקופה האחרונה. עושה קמפיינים, חופשות מעוררות קנאה, אפילו הנחית כמה תכניות של מילון היופי. איך את עם כל זה?
"קודם כל זו באמת שנה שהיא שונה קצת משנה שעברה, שאחרי הקורונה היה שקט. כן התמקדתי בעסקים ועכשיו אנחנו חוזרים בגדול כמו שאומרים לכל מה שקשור בטלויזיה, הנחיה, קמפיינים ומשחק".

חשפת לפני מספר חודשים שעברת הליך להקטנת חזה. מאיפה הגיעה המחשבה לחשוף דבר כזה אישי?
"הרבה הרבה מחשבות, כי כל החיים אמרו לי שעברתי ניתוחים ועשיתי אינספור דברים, אז אמרתי שכשאני אעבור ניתוח אני אשתף, כי אין לי מה לשקר. ובאמת נתקלתי בהרבה נשים שרוצות לעבור תהליך כזה ומאוד מפחדות ואמרתי להן - תקשיבו השד לא כזה נורא, אז כשבחרתי לעבור את הניתוח, אמרתי שאני אשתף אבל גם עד מינון מסוים. יש גבול למה אפשר לשתף. והאמת שאחריי הלכו הרבה נשים לאותו רופא לעשות, ועשיתי משהו טוב במקרה הזה, כי זה לא כזה נורא".

את אומרת שבחרת לשתף עד גבול מסוים וחשפת גם שכמה עוקבות חדרו לך יותר מדי לפרטיות ושמת שם גבול. מה הפריע לך בשאלות שלהן? הרי את חשפת את זה.
"אני חשפתי שעברתי תהליך. אני לא צריכה לחשוף מה המידות האישיות שלי. גם אם יש לי מותג משלי שזה בגדי ים – יש מידות מסוימות לבגדים. אבל כשבן אדם שואל אותי מה מידת החזיה שלי, מבחינתי זו חציית קו, כי זו לא שאלה ששואלים. מה גם, שמה שאני עשיתי לא תמיד נכון למישהי אחרת. תמיד אמרתי – אם יש לכן שאלות עדיף שתפנו לרופא. אבל דברים אישיים שלא חשפתי ולא בא לי לחשוף אותם, מן הסתם שאני לא אחשוף כי אני לא מכירה את האנשים האלה. זה לא ממקום רע, זה פשוט ממקום של – רגע בואו נשמור על גבול מסוים, כי בסוף אני יודעת שאני נותנת השראה או עצה אבל צריך גם לדעת איפשהו לכבד, וזה נורא צרם לי ואמרתי שאני רוצה להתייחס לזה ולשים דגש, לא ממקום רע, פשוט ממקום שזו רשת חברתית, כל אחד זורק חכה ומנסה לגבות יותר מידע, אז עצרתי את זה שם".

רוסלנה רודינה בצילומי קמפיין למותג ''אליזבטה פרנקי'' (צילום: יח''צ)
רוסלנה רודינה בצילומי קמפיין למותג ''אליזבטה פרנקי'' (צילום: יח''צ)

אני קצת עוקב אחרי הריאיונות שלך בשנים האחרונות ואת כמעט תמיד נשאלת על אייל (גולן) ומגיבה תמיד באיפוק. איך את מצליחה? כי בינינו, מרגיש לי שזה נושא לעוס מבחינתך.
"זה לעוס ממזמן, אמרתי את זה כל כך הרבה פעמים, אבל אני רואה שלא מניחים לי עם הנושא הזה, אז אני לוקחת את זה בצ'יל. תראה, אייל ישאר כל החיים אבא של יאן ואנחנו תמיד נשאר בקשר. עזוב את זה שגם היום אנחנו ביחסים מדהימים ואנחנו יכולים להתייעץ על הרבה דברים וזה כל כך לא מה שעשו מזה בתקשורת, אז זה לא מפריע ששואלים. אבל אתה יודע, ששואלים פתאום על חזרה אז מה הקשר? בוא, אני בזוגיות, אני נשואה, יש לי בעל, כבר שש שנים. זה כבר לא רלוונטי".

טוב זה היה בילד אפ לשאלה הבאה שלי – הראיות סביבו וסביב דניאל (גרינברג) מצטברות, נראה שהם חזרו. יצא לך לדבר איתם?
"אני לא בקשר עם דניאל, אני בקשר עם אייל כמובן ויאנצ'וק. אני מתעדכנת במה שצריך להתעדכן, אבל זה שלהם. בחרו לחזור או לא בחרו לחזור – זה לא ענייני ותפסיקו לשאול אותי על הדברים האלה כי זה לא החיים שלי, תשחררו אותי מהם". 

אני בכל זאת קצת אנבור - גם לך ולו היה קאמבק בזמנו, שלא צלח. מה הם יכולים לעשות שונה?
"זה קאמבק שצלח כי יאן נולד. אבל אני האחרונה שיכולה לתת עצות כי אני לא יודעת מה קורה ביניהם. אני חושבת שהם ילדים מספיק גדולים כדי לבחור את ההחלטות שלהם ואני לא אמורה להיות המדריכה או המייעצת, אז רק שיהיה להם בהצלחה".

טוב אני אהיה האמא הפולניה – שש שנים. יש רצון להרחיב את המשפחה? יאן כבר מבקש אח או אחות קטנה?
"יאן יש לו אח ואחות קטנים, אל תדאג, הוא האח הגדול כרגע. אבל מן הסתם שהתכנסנו לשם כך וכשזה יגיע זה יגיע".

רוסלנה רודינה בצילומי קמפיין למותג ''אליזבטה פרנקי'' (צילום: יח''צ)
רוסלנה רודינה בצילומי קמפיין למותג ''אליזבטה פרנקי'' (צילום: יח''צ)

ג'ורג'ינה רודריגז - הפרזנטורית העולמית של המותג (צילום: יח''צ)
ג'ורג'ינה רודריגז - הפרזנטורית העולמית של המותג (צילום: יח''צ)