בעיצומן של החזרות לפסטיגל, רגע אחרי שחרור הקליפ הרשמי, אנה זק הגיעה לצילומים לקמפיין של ענקית הספורט "אדידס" לקולקציית "אוריג'ינלס" של החברה. בראיון ל-TMI סיפרה הזמרת על העבודה עם נועה קירל, שהוגדרה כיריבה שלה בזירת הפופ הישראלית, הפרידה מהאקס רועי סנדלר וחיי הרווקות.

ספרי לנו איפה אנחנו נמצאים?
"אנחנו נמצאים בצילומי הקמפיין החדש של 'אדידס', לקמפיין החדש של 'אדידס אוריג'ינל' וכיף לנו ברמות האמת'".

את מופיעה שם עם מי שהוגדרה כ'נמסיס' שלך, נפגשתן מאחורי הקלעים? יש לכן איזה דיבור?
"בטח, נראה לי שהבחינו שאנחנו רחוקות מלהיות נמסיס, אנחנו ממש בסדר. וכן, נפגשנו גם בצילומים, ואנחנו הולכות לעבור ביחד את התקופה, נראה לי הולך להיות ממש ממש כיף".

יש לכן סצנה משותפת? משהו שקורה על הבמה?
"לא משהו שידוע לי, לא משהו שקורה במופע עצמו...".

אז יש סיכוי לדואט?
"אני לא יודעת, הלוואי! אי אפשר לדעת".

ומחוץ לפסטיגל, יש סיכוי למשהו?
"עוד יותר, אני חושבת שגם עכשיו נהיה בתקופה הזאת ביחד, יוצאים תמיד דברים כזאת טבעיות, שזה הכי טוב. אז אם יצא משהו זה הכי טוב".

היה איזה ציטוט שלכן, 'אנחנו לא חברות', האם זה הולך להשתנות?
"אולי, אני חושבת שעכשיו תהיה לנו הזדמנות להכיר באמת, זאת תקופה ארוכה שיש לנו לבלות יחד. אני מאוד שמחה שתהיה לי את ההזדמנות להכיר אותה, לדבר איתה, ואולי, אי אפשר לדעת... הלוואי".

בן הזוג שלך לשעבר, רועי סנדלר, דיבר על זה שהיה לו ממש קשה בפרידה, איך היה לקרוא את זה מהצד?
"אני חושבת שהוא עבר באמת תקופה לא קלה, בסוף זו הייתה החלטה משותפת וטובה. כי שנינו ידענו שזה יעשה לנו טוב, אני רואה אותו פורח, וגם אני וגם אני, ברוך ה', יש לי דברים מדהימים שקורים לי. אני חושבת שכל דבר קורה בעיקר לטובה והעיקר שזה נעשה באמת בדרך טובה, והעיקר שזה נעשה בדרך טובה, אין מה לעשות... לפעמים טוב גם אם זה... יותר טוב אם זה בנפרד, וגם אם זה עצוב".

אתם בקשר?
"עכשיו פחות, אני חושבת שזה טבעי שאנחנו לא החברים הכי טובים. אבל אני מאוד מאוד אוהבת אותו. אני פוגשת אותו לפעמים, וזה בסדר".

ואיך זה להיות רווקה?
"זה מוזר, מאוד, מאוד מוזר. אבל אני מתרגלת לזה לאט אבל אני חושבת שיש בזה המון דברים טובים, של להיות לבד, לחוות כזה את הלבד שלך, ללמוד על עצמך, תקופה חשובה לדעתי".

מחפשת זוגיות?
"כרגע ממש ממש לא, נהנית מהזמן שלי עם עצמי".

הרבה גברים היו חולמים על ליבך, מה התוכנה בגבת שככה מעניינת אותך, קוראת לך?
"זה שאלה מה זה קשה, אני בן אדם של אנרגיה. אני חייבת לפגוש את הבן אדם, להרגיש את האנרגיה שלו. כימיה זה משהו שאי אפשר כזה... כאילו אם יש כימיה, אז יש כימיה, כאילו, ואתה מתחבר מהרגע הראשון. קשה לי להגיד משהו מסויים, נראה לי שאני אפגוש את הבן אדם הנכון, וזה יהיה הדבר הנכון וזה פשוט יקרה".