בתחילת 2007 טען השחקן זבולון מושיאשווילי, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, שמכופף הכפיות המפורסם, אורי גלר, גנב ממנו את פורמט התוכנית ״אורי גלר מחפש את היורש״. מושיאשווילי טען שהוא זה שיזם והגה את הרעיון, וגם קיים פגישות והתכתבויות רבות בנושא. הוא דרש מגלר 750 אלף דולר כפיצוי. בסופו של דבר, הפרשה לא הגיעה לבתי משפט.

גלר, מושיאשווילי לא הצליח לכופף אותך?
״אני זוכר שמישהו טען שגנבתי לו את הרעיון בטלפתיה, לא זוכר את שמו. בכל אופן אני לא טיפלתי בזה, קשת טיפלו בדבר המגוחך הזה. ‘היורש' היה הרעיון של אבי ניר, אלעד קופרמן ושלי. אני מציע לך לדבר עם קשת וקופרמן. שבוע טוב״.

אתה באמת לא יודע מי זה זבולון מושיאשווילי?
״אין לי מושג מי זה אלפי אנשים שטוענים שפוגשים אותי. בבקשה תדברי עם קשת״.

הפורטרטים של מורוזוב: זבולון מושיאשווילי (צילום: אלכס מורוזוב)
הפורטרטים של מורוזוב: זבולון מושיאשווילי (צילום: אלכס מורוזוב)

> עדי ברקן פרסם בשני השבוע פוסט זועם נגד חדשות 12 וכתבת "תוכנית חיסכון", יולן כהן, בטענה שאיימו עליו שיסגרו את העמותה שהקים למלחמה בהפרעות אכילה, גרמו לו לנזק גדול ופרסמו לשון הרע כנגדו. “בזכות צבא המשפחות שהצלחנו להוביל מהחושך לאור, אנחנו במקום אחר, ואיתכם לא תהיה שום פשרה", כתב בפוסט.

תגובת חדשות 12: “אנחנו עומדים באופן מלא מאחורי כתבת התחקיר שפרסמנו לפני ארבע שנים. ההשמצות של מר ברקן לא ירתיעו אותנו מקיום עבודתנו העיתונאית".

ֿתגובת ברקן: “אמת יש רק אחת! אם הם כל כך בטוחים שאני השמצתי אותם, שיתבעו אותי. ממתין בקוצר רוח".

> הזמרת והשחקנית מרגלית אנקורי עומדת להוציא החודש ספר בשם “זה לא מה שהיה", מעין אוטוביוגרפיה על חייה הסוערים כילדת מוסדות, כמתבגרת ב"כסית" בין שמוליק קראוס לאורי זוהר. היא גם מספרת על התקופה שבה שיחקה את שילה מ"שיער", עם צביקה פיק וגבי שושן, על ההופעות ב"פינג'אן" בניו יורק, שם הכירה את ליאונרד כהן וקיבלה תפקיד מרכזי ב"זורבה היווני" ועוד ועוד.

אנקורי, למי את הכי מתגעגעת?
“כולם לצערי כבר נפטרו. הרעיון של הספר היה להראות את התהליך שעברתי עם הבן שלי אדם, החבר והבן, שניסיתי לעשות הכל כדי שלא יגדל כמוני במוסדות ויתרחק מכל מה שקרוי הבוהמה. הכרתי אנשים רבים במהלך חיי, אבל בשורה התחתונה, נשארתי בודדה. הבן שלי ושלושת הנכדים גרים בארה"ב והגעגועים מאוד קשים. נפרדתי לפני כחצי שנה מבן זוג שהיה לי במשך עשר וחצי שנים. ניסיתי לחזור להופיע, אבל אף אחד מהאמרגנים בארץ לא הסכים לקחת אותי, והמסקנה שלי היא שזה רק בגלל שאני ימנית. בעבר תמכתי גם באריאל שרון ולא הסכמתי לצאת עם שאר האומנים אחרי סברה ושתילה. הקול שלי מצוין, אבל בתעשיית המוזיקה בישראל חשוב כנראה יותר להיות בצד הנכון של הפוליטיקה".