יהודה אליאס הופיע עם סימפונט רעננה וביצע את השיר “בפרדס ליד השוקת", שהפזמון שלו, כידוע, נפתח בשורה “עוד אני פוסע לחפש אחריה, אהבת חיי". בסוף השיר אמר יהודה לקהל: ״אני כבר לא פוסע לחפש אחריה, מצאתי״. הקהל צעק “חני" ומחא כפיים, ואליאס שאל ״רוצים לדבר איתה?״, צלצל לחני נחמיאס, העביר למצב רמקול, קירב למיקרופון ואמר לה: ״אין לך מושג כמה שמחים בשבילנו״. הקהל שאג, ועכשיו תזכרו מי הראשונה שסיפרה לכם על הרומן, עוד כשהיה בחיתוליו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יהודה אליאס (צילום: יח''צ)
יהודה אליאס (צילום: יח''צ)

> נעם סמל, שנפרד מתפקידו כמנכ"ל הבימה וחגג בשלל אירועים, מבשר שכעת הוא קיבל את תפקיד חייו כסבא לנכדה שנולדה לו מבתו, במאית התיאטרון אילאיל, ובן זוגה ניצן לוטם, צלם קולנוע, במאי סרטים וגם עובד סוציאלי בעיריית ת"א.

סמל, מזל טוב. איזה הצגות אתה עושה לה?
“אמי לוטם סמל, זה שמה בתעודת הלידה. היא עכשיו יונקת בדבקות ופקחה עיניים כמהות לעולם. כעת היא בביתם החם של הוריו של ניצן במושב שורש ליד ירושלים".

> מאות השתתפו בהלוויה המרגשת של השחקנית פנינה גרי, אחת הנשים המשפיעות בתיאטרון הישראלי, שהתקיימה בשישי האחרון בנהלל. סיפור חייה הוא סיפורה של ארץ ישראל הישנה והטובה: ב־25.3.1948 גרי ז"ל הייתה אמורה להתחתן עם עלי בן צבי, בנם של רחל ינאית ויצחק בן צבי, אך הוא נהרג בקרב עם פורעים ערבים ליד בית קשת, תשעה ימים לפני החתונה. סיפור חייה המרתק עובד על ידיה להצגת יחיד של השחקנית עדי בילסקי, שעלתה יותר מ־600 פעמים ואף הפכה לסרט קולנוע בבימויו של דני וולמן, יחד עם השחקן אביב אלוש.
בתה, השחקנית מירב גרי (כהן), נשואה לבמאי הטלוויזיה אבי כהן, אביו של מולי שגב (“ארץ נהדרת"). גרי ז"ל הייתה הדודה האהובה של בועז, אביה של מגישת הטלוויזיה נוה דרומי (ערוץ 14), שמספידה: “פנינה הייתה אישה מדהימה ולכתה פערה חור עצום בחיי רבים. היא הייתה עבורי מודל לחיקוי, ואני בת מזל להיות בת משפחתה".

> סימון ביילס, המתעמלת האמריקאית והאלופה האולימפית, שהפסיקה להתחרות באולימפיאדת טוקיו 2020 לאחר שחוותה קשיים מנטליים, חזרה בגדול וזכתה במדליית זהב בתחרות ה־US CLASSIC,  וגם ביצעה את אחד מתרגיליה לצלילי השיר "יוניקורן" של נועה קירל, דבר שהעיף את הזמרת ואת דורון מדלי לשמיים, והם דאגו לתייג אותה ברשתות החברתיות. מדלי אף הגדיל והעלה וידיאו של קירל שרה ואת ביילס מתעמלת בו־זמנית. רק שהשניים חטפו ייבוש מהכוכבת, שבכלל לא עוקבת אחרי קירל, מה שמחזק את ההנחה שאולי השיר נבחר לתרגיל אקראית וכל פסטיבל היח"צ של המשלחת הישראלית לאירוויזיון היה עורבא פרח.

מטעמה של קירל נמסר “תשאלי את ביילס".
מדלי סירב להגיב.