בסופ"ש הזוגות פתחו הכלות בשיחה כנה על הקפאת ביציות. בזמן שיואנה, טל ומור שיתפו את כוכבות העונה האחרות שהן עברו תהליך להקפאת ביציות, סיפרה נעם שהיא עוד לא מרגישה שהיא צרכיה להקפיא ביציות כי היא רק בת 36 והיא רוצה למצוא קודם את הפרטנר שלה. אלא שאחרי שידור הפרק משתפת נועם בהחלטה האמיצה שקיבלה לעבור הליך להקפאת ביציות, האם זה מעיד על עתיד הזוגיות עם משה?

"כמה מילים על הקפאת ביציות שהיה בפרק. כבר יום אחרי שחזרנו מסופ"ש הזוגות היה למשה ולי דיון על כל הנושא, ושיתפתי אותו שפתאום נפתחו לי העיניים, ואני מתחילה להבין דברים שלא הבנתי לפני בנוגע להקפאת ביציות, שיתפה והוסיפה: "אני צריכה להרגיש שלמה עם זה כדי להרגיש שאני יכולה לעשות את זה. היה משהו מאוד משמעותי בשיח הזה, הוא עזר לי ופתח לי את העיניים".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

משה ונעם מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
משה ונעם מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

עוד הוסיפה נועם: "בסוף החלטתי שכנראה כן אעבור את התהליך הזה. אני עכשיו בשלבים ראשונים שלו. המסר הוא קצת אחר בעיקר סביב השיח על הדבר הזה. הייתי רוצה שכל אחת שחושבת ושומעת על זה תחשוב עם עצמה אם היא מוכנה לעבור את זה ואיזה מחירים היא משלמת פיזית ונפשית, הורמונים וזריקות. זאת החלטה שצריכה לבוא ממקום שלם ולא כי אומרים שזאת תעודת ביטוח או מפמפמים לך שזה הדבר הכי חשוב לעשות. תעשי את הדבר הנכון לך. מה שלי עזר הייתה אותה השיחה שזכותה הייתי יכולה להתחיל לחשוב אחרת ממה שחשבתי. זה לא משנה אם את רווקה ועוד לא בזוגיות אם את בזוגיות ולא רוצה עדיין ילדים. זה לא משנה כל עוד את עושה את זה במקום שלם ונכון לך".

נעם מ"חתונמי" החליטה כי תעבור הקפאת ביציות (צילום: אינסטגרם)