לפני שעות ספורות הקומיקאית אורנה בנאי העלתה פוסט יוצא דופן לעמוד האינסטגרם שלה, בו השתפכה ונדמה היה שכתבה מדם ליבה על הילדות הקשה שעברה מצד אמה. כל קוראי הפוסט, כולל אותנו, נעצבו למראה המילים הקשות שהטיחה באמה, ביניהן כתבה לה: "כל החיים חבטת בי, התעמרת בי, לא ספרת אותי, האח שלי תמיד היה הבן המועדף עליך. תמיד היללת אותו, את הכישרון שלו, את האופי והיופי שלו. ואני? אני כלום".

לא חלף זמן רב מהרעש התקשורתי שנוצר סביב המילים שכתבה בנאי, והתגובות שאינן איחרו להגיע, הובילו לחשיפת האמת מאחורי הפוסט. לא תאמינו, אך מסתבר שהטקסט הנוגע שכתבה הקומיקאית לא היה יותר מעוד בדיחה שלה, אלא שהפעם היא הייתה על חשבוננו. 

ל-TMI נודע כי הכוכבת כתבה את הדברים במטרה לקדם סדרה חדשה בכיכובה שעולה הערב (ראשון) בשם "יניב", בה היא משחקת לצד תיקי דיין את דמותה של דבי, כבשה שחורה של המשפחה שממש לא מסתדרת עם אמה. בעקבות כך בנאי העלתה מאוחר יותר סרטון של דיין שמסבירה את ההתרחשות. 

"לכל המודאגים מהפוסט הקודם שלי: הנה התגובה של אמי היקרה, תיקי דיין בסדרה 'יניב' שעולה הערב. תודה לכל מי שדרש בשלומי,
סליחה אם הבהלתי או הלחצתי. אני מתה על אמא שלי האמיתית והכל בסדר. דבי, האישה שאני משחקת בסדרה גרה עם אמא שלה אסתר (תיקי דיין). אסתר לא חושבת שדבי ילדה מוצלחת והיא דואגת להזכיר לה את העובדה הזו פעם בשעה. למשל: ״למה את לא כמו אח שלך יניב״? זה מאוד מצחיק אבל לעיתים גם מכמיר לב. שוב תודה על האמפתיה והרגישות. מבטיחה להעביר את התגובות מחממות הלב לדבי. היא זקוקה לזה", כתבה בנאי על הסרטון.