לפני שנה וחצי בעוד קארין באומן ז"ל נאבקה במחלת האנרוקסיה, פנה שימי תבורי למגיש "הפטריוטים" ינון מגל וביקש שיעזור לו לגייס כספים למימון העלויות הגבוהות לטיפול בקארין. אך לטענת שימי ויהודית באומן, מגל סירב לבקשתם כי היה עסוק בגיוס המונים לנתניהו.

 למרות שפשפשנו ברשתות החברתיות של מגל ומצא כי העיתונאי שיתף באותה עת פוסט עם פנייה לעוקביו שיתרמו לקארין. אלא שאתמול (ראשון) דווח כי ינון מגל שוב יצא בקריאה לציבור לתרומות של מיליונים עבור ילד שחלה בסרטן. ״אין לך מושג כמה כואבים אני ושימי כשקראנו שינון מגל התרים תוך ימים ספורים המון כסף בכדי להציל ילד״, אמרה יהודית ל-TMI.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)
קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)

והוסיפה: ״כשבזמנו התחננו שיעזור לנו להציל את קארין והוא היה עסוק בלממן את ביבי ומשפטו, טען שאין לו זמן. הסברנו לו את העלויות המטורפות שמחלקת הפרעות אכילה עולות, שלחנו להם מקדמה של 20 אלף מכל התרומות שקיבלנו וזה רק מתוך 65 אלף דולר שהם ביקשו. עברנו ימים של יסורים ותחנונים לתרומות ולכן פנינו למגל לעזרה והוא לא טרח לעזור".

עוד הוסיפה באומן: ״הוא היה הסיכוי היחיד להצלת חייה של קארין כי היה לו כח לעשות גיוסים המונים וכשאני קוראת שהצליח להתרים לילד חולה סרטן, ואני שמחה על כך עבור הילד אבל מצד שני כואבת שעבור קארין הוא לא הועיל בטובו לעזור וטען שהעיסוק בנתניהו חשוב לו יותר מקארין. למה? ינון לא יכולת לעזור גם  להציל את הבת שלי? ככה טוב לך? פה הרגת גם אותי בושה לך".

ינון מגל מסר בתגובה ל-TMI: "עזרתי לקארין ופירסמתי את גיוס הכספים, ואף תרמתי בעצמי, כך שאיני מבין מה הם רוצים. בנוסף, גם עשיתי בשיתוף עם שימי אייטם ברדיו לתרומות".

ינון מגל, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ינון מגל, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)