במסגרת משימת החבלים, כאשר התקיים דו קרב בין הקבוצות שחולקו בפרק האחרון של "האח הגדול", אמרה אתמול (שני) הדיירת סתיו קצין: "אני מפלסטיק, אני 95 אחוז לא אמיתית". אלא שבמקביל הדיירים נחשפו לסקר שהציג נתונים מפתיעים כי סתיו יותר אמיתית מצמד האחים ספיר ושניר בורגיל.  

שניר התקומם למשמע תוצאות הסקר, סירב להאמין והטיח בסתיו: "את כולך לא אמיתית, את לא יודעת מה זה ערך של חברים, את יודעת לקרב אלייך אנשים ולתקוע להם סכין בגב באותה פעימה. עשית את זה עם כל אחד ואחד פה, את לא מפסיקה, זה מה שמכיל אותך". סתיו תהתה והשיבה אז: "למה אמרו שאני יותר אמיתית מספיר, זה לא סקר אמיתי?" ואילו זה השיב לה: "רצו לתת לך ביטחון. אני לא חושב שזה סקר אמיתי".

חברה של סתיו קצין נגד שניר בורגיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חברה של סתיו קצין נגד שניר בורגיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שכעת חברתה הטובה של סתיו, אלה, כתבה לשניר מכתב המונה את כל הסיבות למה היא כן אמיתית, ולמה היא חברת אמת עבורה: "היא תמיד אומרת את האמת בפנים, היא חדה כתער, היא תמיד שם לעת צרה ואוזן קשבת בכל מצב, היא לא חברה של כולם, אלא רק של אנשים שיודעים לתת כבוד, היא נאמנה, אדם של מילה, ברוך אומר ועושה! היא מצחיקה ברמות, היא לוחמת, היא תגן על היקרים לה מכל בכל אמצעי שיש ברשותה וחבל על אלו שנמצאים מהצד השני, היא מכילה ומצפה שיכילו את עולמה בהתאם ולא תיתן לאף אחד לזלזל בחברות שלה כפי שלא תאפשר שיזלזלו בה".

את המכתב היא סיימה עם הדברים הבאים: "הנשים בקבוצת החברות המצומצמת שלנו יש בהן אפס שיפוטיות ואנחנו מעולם לא תקענו סכין בגב אחת לשנייה. ואתה לא מוזמן".