שופטת "רוקדים עם כוכבים" והשחקנית המצליחה רונה לי שמעון שיתפה בפוסט חשוף ברשתות החברתיות כי עברה חרם כשהייתה ילדה בבית הספר היסודי. שמעון ששיתפה את הטקסט ביחד עם קליפ בו היא רוקדת לרקע השיר "ילד מטריה" של עטרה אוריה, המספר על ילדים שעוברים חרם, כתבה כך: "זה היה יום אחרי ל״ג בעומר. בכיתה ד׳. באתי לבית הספר ואף אחד לא דיבר איתי יותר. כולם צחקו עלי. דיברו עלי מאחורי הגב".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"לאף אחד אסור היה לשחק איתי. וככה, במשך חודשים הייתי בלתי נראית. חוץ מאלונה. ילדת הפרחים שהייתה שם איתי. היא החזיקה לי את היד, הלב והראש כדי שלא אטבע. קשה לי לתאר במילים איך זה מרגיש כשמחרימים אותך. אני מניחה שרק מי שזה קרה לו, יודע באמת איזה מקומות בנפש זה מחריב. אובדן תמימות", כתבה שמעון.


עוד הוסיפה: "תחושת גלות. ובדידות אין קץ. זה לא פוסט של הטפה. זה לא פוסט מתמסכן. בדמעות הללו מצאתי חלקים ממני. הרי בדיוק בזכות זה התחלתי לשחק עם אבנים ופרחים וב-D&D (מבוכים ודרקונים) כל הרגשות האלו הפכו אותי למי שאני היום. והכישור הזה, של לעמוד לבד מול העולם, הוא שנתן לי את האומץ ללכת לבד אחרי החלומות שלי. אז אם אתם רואים ילד שנשבר לו הלב מחרם, תגידו לו שיהיה בסדר, תדברו איתו תחבקו אותו חזק. תדעו שבכל מקום שנשבר משהו אחד, גדל משהו אחר".

רונה לי שמעון  (צילום: עדן ירושלמי, יח״צ)
רונה לי שמעון (צילום: עדן ירושלמי, יח״צ)