סמסו מזל טוב למנחה רותם סלע שנכנסת אל עשור חדש בחייה, ומציינת היום את יום הולדתה ה-40. סלע צפויה לחגוג הערב עם חברים טובים את העשור החדש באירוע אינטימי שיתקיים במתחם אירוח יוקרתי ביפו, אבל רגע לפני היא משתפת בתמונה משפחתית בהרכב מלא.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

יחד עם בעלה ושלושת ילדיה, סלע שיתפה תמונה משפחתית ראשונה שהועלתה לעמוד האינסטגרם שלה, עליה כתבה: ״הברכה הכי גדולה של החיים שלי יום הולדת 40 שמח לי״ . ועל אף שכבר קיבלנו בעבר הצצה למראה של ילדיה, הופתענו הפעם לראות את שלישיית ה"רותם" הקטנטנים והיפים שדומים בול לאמא. 

גם החצי השני שלה, אסי עזר לא וויתר על ברכת יום הולדת מרגשת וכתב: "אהובה שלי, מזל טוב ברוכים הבאים למועדון ה40, נחמד פה.
רותם, אני אוהב אותך בכל ליבי,ומודה לאלוהים על אותו יום שצלצלתי אליך ושאלתי 'תגידי, רוצה לבוא לאודישן לסדרה שלי להיות איתה?' ואת אמרת 'כן' וזהו, זכיתי בך. חברה מוכשרת שלי, חכמה שלי, ששונאת ללכת על נעלי עקב שלי ואוהבת להמציא מחלות שאין לך (״נדמה לי שזזו לי הקריסטלים באוזן״), תחגגי היום בשיגעון, אמנם אני לא אהיה שם כי אני מנחה את ״רוקדים עם כוכבים״ בשידור חי, אבל לכי תדעי, אולי בסוף אבריז ואגיע אליך. שקשת יתמודדו, לא בכל יום האישה שלי חוגגת 40!! אוהב אותך, מאחל לנו עוד המון שנים משותפות של חברות, שכנות ועבודה משותפת.זוכרת שפעם הייתי משקר למתמודדים שלנו בכוכב שאת בת 37 והיית רק בת 35- אז את בת פאקינג 40!!!! תמותי לא תהיי יותר בת 37. אוהב, אסי"

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)