יסמין לוקץ׳, הכרישה והמתמודדת ב"רוקדים עם כוכבים" וגם בתה של בעלת העיתון “ישראל היום", ד"ר מרים אדלסון, החליטה בשבוע שעבר לתת דוגמה אישית. זאת כדי להעלות את המודעות בקרב נשים לבצע ממוגרפיה, בדיקת שד שגרתית. במהלך נסיעה שלה לארה"ב היא העלתה פוסט מסטנפורד ובו כתבה: “שוב אני כאן, בחלוק ורוד אופנתי, עושה את הממוגרפיה השנתית שלי. שוב מחזירים אותי לצילום וגם אולטרה־סאונד, ושוב בדיוק כמו לפני שנה, אני מתחילה להחוויר. מנסה להסיח את הדעת בשיטוט ללא תכלית באינסטגרם וחוזרת לנשום רק כשהרופאה אומרת בחיוך גדול, הכל תקין, נתראה עוד שנה".

לוקץ׳, הזמנת את הרופאה לריקוד?
״בדיקות שגרתיות יכולות להציל חיים. רוצו להיבדק!״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יסמין לוקץ' (צילום: עמית נעים)
יסמין לוקץ' (צילום: עמית נעים)


עו״ד תמיר גילת, שנאבק כבר שנים במחלת הסרטן, נפרד מבת הזוג, עו"ד ויקי איילון.

בדיוק עם השקת הסינגל החדש והמשותף עם רן דנקר (“על גשר בעיר"), הגיע עברי לידר לנפוש עם בן זוגו, בנו וקבוצת חברות וחברים בכפר הנופש עין זיוון.

עברי לידר ורן דנקר (צילום: איציק בליסטי)
עברי לידר ורן דנקר (צילום: איציק בליסטי)

אנה ארונוב הצטלמה לקמפיין קולקציית חורף 2023 של רשת אינטימה והציגה גזרה מעוררת קנאה.

אנה ארונוב בצילומים לרשת אינטימה (צילום: לידור חדידה)
אנה ארונוב בצילומים לרשת אינטימה (צילום: לידור חדידה)

בבית הדיור המוגן “פאלאס רעננה" התכנסו כ־200 דיירים לאירוע הצדעה לזכרו של יהונתן גפן, תחת הכותרת - “אתם זוכרים את השירים". האירוע נפתח בהרצאה של חוקר התרבות אבישי מתיה, שסקר את דרכו האומנותית. אחר כך ורד פיקר, המנהלת המוזיקלית של גפן ב־15 השנים האחרונות, שרה וניגנה משיריו האהובים.

ורד פיקר (צילום: יחצ)
ורד פיקר (צילום: יחצ)

בית איזי שפירא ערך את המשחה השנתי לזכרו של ג׳ף טולמן, בהשתתפות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, לציון סיום שנת הפעילות 2023. האירוע התקיים במעמד ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, כלת פרס ישראל ומייסדת בית איזי שפירא, נעמי סטוצ׳ינר, ומנכ"ל בית איזי שפירא, עמיר לרנר.

נעמי סטוצינר, עמיר לרנר וחיים ברוידא (צילום:  דויד גארב)
נעמי סטוצינר, עמיר לרנר וחיים ברוידא (צילום: דויד גארב)

אחרי שלא ישנו לילה שלם, נסעו למצפה רמון לצילומים ל־XI מוביליטי והתחילו צילומים בשעה 5:00 לפנות בוקר כדי לנסות לברוח כמה שיותר מהר מהחום הכבד יובילו האחים לבית רפאלי, דור ואון, את חטיבת התחבורה הזעירה של קבוצת קריסטלינו.

האחים דור ואון רפאלי (צילום: מארק מאזין)
האחים דור ואון רפאלי (צילום: מארק מאזין)