ננסי ברנדס הצטרף לטרנד השירה בציבור ויצא במופע חדש. ברפרטואר המתוכנן: “הפרח בגני", “הורה", “חי חי" ועוד, והכל משולב, כמובן, בבדיחות ובהומור הברנדסי.

ננסי, יהיו גם להיטים ברומנית?
“האנרגיות שלי לא כפי שהיו בגיל 30 אלא חזקות יותר. תודה לאל, גם עכשיו בגיל 40, אני מבקש לטרוף את הבמה ואת העולם. בנוסף, זו דרכי להביא קצת איחוד ואהבה מחודשת לעם שלנו ולמדינה, כי בהופעות שלי הרי נמצאים כולם מכל הסוגים, העדות, הימין והשמאל, והם שרים ביחד. מוזמנת לבוא לראות את זה. נקווה לזמנים טובים, ואם הם יתעכבו אנחנו נביא אותם בכוח".

ננסי ברנדס  (צילום: מנחם עוז)
ננסי ברנדס (צילום: מנחם עוז)


> בשבוע הבא תיפתח שנת ה־100 להולדתו של אפרים קישון (יליד 23.8.1924) והבן רפי מעדכן: “ביום ראשון ייצא לדרך בירושלים פסטיבל הקומדיה הישראלית על שמו".

מה שלום לייזה ויטאסק קישון, אשתו השלישית ואלמנתו של קישון? היא תגיע לפסטיבל?
“אני שומר איתה על קשר קבוע. היא נהנית מחיים שלווים בשווייץ ואוסטריה. השנה היא לא תגיע, אבל אנחנו מקווים שהיא תגיע לאירועי 100 שנות קישון".

> לפני שלושה וחצי חודשים היה אמור היוצר קובי לוריא לערוך מופע בשם “הלובי של קובי" בבית היוצר בת"א. יומיים לפני המופע הוא חש ברע. למזלו רעייתו, שולה, התעקשה להזעיק את מד"א. את הלילה עבר קובי בחדר הצנתורים של איכילוב. חייו ניצלו ועכשיו הוא חוזר בסערה לבמה וברביעי הקרוב יופיע בצוותא ת"א.

> פרקליט הצמרת עו״ד ד״ר יוסי שגב נפטר בשבוע שעבר והוא בן 78. שגב, שחייו הסוערים מילאו עמודי עיתונים רבים ולא רק בתחום הפלילים, הורשע בעבר בעבירות מס ובהתחמקות מתשלום מע"מ בסך 2.3 מיליון שקל. אחרי שאשתו הראשונה נפטרה, נישא שגב בשנית בפרק ב׳ לאיונה. אחד התחביבים הבולטים שלו היה הפלגה ביאכטה שלו, “טיימלס“. שגב הוא אחד הישראלים היחידים שחצו את האוקיינוס האטלנטי בספינה כזו ואף תיעד את המסע בספר “האוקיינוס האטלנטי, יומן הפלגה".

עו''ד יוסי שגב  (צילום: פלאש 90)
עו''ד יוסי שגב (צילום: פלאש 90)

האחות דליה מנטבר, כוהנת הכושר, אני משתתפת בצערכם.
“נזכור תמיד את היכולת שלו לאהוב, את ההזדמנות שניתנה לו לחיות שני מעגלי חיים מלאים ואת האהבה הגדולה שלו לעולם המשפט, שהיה עיסוקו העיקרי. גם את האהבה לים ואת התשוקה לחופש, לאוכל ולמוזיקה".

> רבקה בלדגרין, אחותו של פויו זבלדוביץ (השניים לא מדברים שנים), קנתה קומה שלמה בפרויקט הדולפינריום של הרצל חבס.