בזמן שעמוס לוזון מתמודד עם פרשת הסחיטה סביבו, בת זוגו לשעבר אירית רחמים ממשיכה את חיי הפאר שלה כמפיקת אירועים לאלפיון ובימים האחרונים חורכת את כבישי ארצנו באאודי ספורט חדשה.

אירית רחמים (צילום: אור גפן)
אירית רחמים (צילום: אור גפן)

בשבוע שעבר התקיים בהיכל התרבות רחובות המופע “כשהשמש עולה", לזכרו ולכבודו של הזמר והבדרן חופני כהן ז"ל. ההכנסות הוקדשו לפיתוח המחלקה להשתלת איברים ע"ש פנינית ופיני כהן בבית החולים בלינסון. מיטב אומני ישראל הגיעו כדי לחלוק כבוד לחופני ז"ל: שלמה ארצי, מיקי גבריאלוב, יהודה קיסר, ציון גולן, רמי דנוך, הפרויקט של רביבו, נתי וישי לוי, אביבה אבידן, רון שובל, סגיב כהן, אבנר גדסי, חיים משה, רובי לוי, אבי סינואני וכמובן האחים ורדינה ויזהר. אחד הנוכחים בקהל: זאב רוזנשטיין, שחופני ז"ל הופיע בכמה אירועים של משפחתו.

רוזנשטיין, שנים לא דיברנו. איך היה האירוע?
“שום דבר לא מתפספס אצלך. חבר צילם את האומנים שהשתתפו, אני לא זמר. כיבדתי את החבר היקר הזה. היה אירוע מאוד מרגש, ממש כאילו חופני היה שם".

דני בסן סיפר בהופעה ביום שני באמפי בקריית מוצקין שהשיר “דברים שרציתי לומר״, שכתב יעקב רוטבליט והלחין יהודה פוליקר, נכתב במיוחד עבורו ועבור אשתו, חגית, כשהיו בטיפולי פוריות. ״לאחר מכן״, אמר בסן לקהל הנרגש, ״נולדה לנו שלישיית בנים והלכו לנו החיים״. בסן ביצע את השיר באלבום הסולו השני שלו, “הילד שבי" (1989). כעבור שנה חידש פוליקר את השיר וכלל אותו באלבום “פחות אבל כואב" (1990).

דני בסן (צילום: פרטי)
דני בסן (צילום: פרטי)

לאחר שבשנה שעברה נישאה בתם האמצעית, ניבי ומיכל זגורי חיתנו בשבוע שעבר את בתם הבכורה, אפרת, שמסיימת בימים אלו תואר שני במשפטים וכיום מנהלת משרד עו״ד בבאר שבע. החתן המאושר, חן, הוא עובד מפעלי ים המלח. זמרים רבים הוזמנו לשמח את החתן־כלה ואת 1,400 האורחים: יניב בן משיח שר את שיר החופה, עמיר בניון סלסל בסלואו הראשון, וגם ליאור נרקיס, איתי לוי ומרסלה שימחו והרקידו. האם המאושרת הפיקה את חתונת הענק, והאב ניבי, השוהה בכלא, צפה בחתונה באמצעות הזום.

מיכל זגורי ואיתי לוי (צילום: דודי מבט)
מיכל זגורי ואיתי לוי (צילום: דודי מבט)