בחודשיים האחרונים נמצאת הדוגמנית עדן פינס בזוגיות עם מתיאס נורמן, כדורגלן נורווגי המשחק בקבוצה הרוסית דינמו מוסקבה. השניים אף הספיקו לנפוש במיקונוס ומנהלים זוגיות טרנס אטלנטית. פינס אף לא מסתירה את רגשותיה וחשפה בראיונות שהיא מאוהבת, אלא שעד כה לא בחרה לפרסם תמונות משותפות שלהם בפוסטים באינסטגרם, למעט בסטורי שנעלמים כידוע תוך יממה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן פינס, מתיאס נורמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן פינס, מתיאס נורמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שכעת עושה מתיאס את הצעד הבא בקשר, כזה שעושים רק זוגות נשואים או כאלה שצפויים למסד את הקשר. הכדורגלן הבינלאומי, החליף את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם, לתמונה זוגית משותפת שלו עם פינס, כך שכל המיליון עוקבים שלו ברחבי העולם ידעו שהוא תפוס. פינס עוד לא עשתה צעד דומה, אבל נראה כי מישהו פה נתפס ממש חזק.

מתיאס נורמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מתיאס נורמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> רשת מכוני הכושר הולמס פלייס בחרה בסטנדאפיסט אבי נוסבאום לפרזנטור הקבוצה וצילמה קמפיין חדש בכיכובו המעודדים את הקהל הרחב להצטרף להולמס פלייס לפני החגים. הקמפיין צולם במועדון הולמס פלייס החדש בכפר סבא הירוקה. במסגרת הקמפיין החדש של הולמס פלייס, שיעלה בדיגיטל וברדיו, נוסבאום הצטלם לסרטונים הומוריסטיים המעודדים את הקהל הרחב להצטרף להולמס פלייס לפני חגי תשרי כי "לפני החגים זה אחרי החגים החדש". הבמאי של הסרטונים הוא ירון שילון, מבכירי הבמאים הקומיים בארץ כשברזומה שלו התוכנית ארץ נהדרת המיתולוגית ועוד.

אבי נוסבאום (צילום: יח''צ)
אבי נוסבאום (צילום: יח''צ)