סמסו מזל טוב ללימור והראל ויזל שבנם מורן ויזל- מנכ"ל נייקי ישראל ורעייתו יובל הפכו להורים לראשונה. בתם הבכורה של הזוג הצעיר הגיחה לאוויר העולם לפני מספר ימים ושמה בישראל- ניל ויזל. 

החגיגה הכפולה של ארצי
בחמישי האחרון נערכה במתחם בן-אביגדור שבתל אביב מסיבת הפתעה לפרופ׳ אופיר ארצי - מנהל המרכז לאסתטיקה של בית החולים איכילוב. הערב כלל חגיגה כפולה לרגל יום הולדתו של רצי וכן לכבוד קבלת תואר פרופסור. הערב כלל ברכות והופעה של הזמרת ריטה. בין המברכים הרבים נצפו: פרופ׳ גבי ברבש ורעייתו נורית, פרופ' עידית מטות, פרופ' רפי קרסו, מיכל דליות, יואב גרוס, ארז טל ועוד ועוד. 

עידית מטות, גבי ברבש, אופיר ארצי ונורית ברבש (צילום: אור גפן)
עידית מטות, גבי ברבש, אופיר ארצי ונורית ברבש (צילום: אור גפן)

רפי קרסו ומיכל דליות (צילום: אור גפן)
רפי קרסו ומיכל דליות (צילום: אור גפן)

אורזים בגיל הזהב 
בית גיל הזהב בתל אביב, קיים הפנינג של אריזת צעצועים מ"טויס אר אס" שנתרמו במשותף לילדי עמותת "גדולים מהחיים", המאושפזים במחלקות אונקולוגיות. דיירי בית גיל הזהב שנרתמו להפנינג ארזו את המתנות לקול צלילי נגינה, כיבוד וריקודים. מי שיזמו את המהלך למען הילדים היו: שרון אילון - מנהלת הפיתוח העסקי בעמותת גדולים מהחיים; חני שמש - מנכ״לית בית גיל הזהב תל אביב; ושירלי פאר-יגרמן - מנכ״לית טויס אר אס אשר גם הגיעו למקום וסייעו באריזות. 

שרון אילון, חני שמש ושירלי פאר-יגרמן (צילום: ערן סיבוני)
שרון אילון, חני שמש ושירלי פאר-יגרמן (צילום: ערן סיבוני)

שביט נגד חרמות
סער שביט - מנהל השיווק של רשת המשביר, גייס את הספורטאים יוגב מלכה ולינוי אשרם, למהלך חברתי שמובילה הרשת, לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה בבתי הספר, נגד תופעת החרם בקרב תלמידים.

במסגרת המהלך שלו שותפים גם מותג adidas ומרכז 'מצמיחים' שפועל בתוך בתי הספר, ומכשיר מורים ותלמידים להתמודדות עם תופעות חרם ומניעתן, נבחר בית הספר המשותף ביפו להיות הלוקיישן המרכזי שבשטחו צבעו הספורטאים יחד עם ילדי 'מצמיחים' ואנשי המשביר, קיר גראפיטי ענק הנושא את המסר: לעשות חרם זה לא ספורטיבי. 

יוגב מלכה, סער שביט ולינוי אשרם  (צילום: רפי דלויה)
יוגב מלכה, סער שביט ולינוי אשרם  (צילום: רפי דלויה)

הפרזנטורים בעולמות הסטריט
מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת האופנה 'מאניה גרופ', כינסו את נבחרת הפרזנטורים של המותג, הכוללת את און רפאלי, סטפן לגר, ג'וזי זירה וצ'ארון שרי לצורך צילומי קמפיין ‎קולקציית סתיו-חורף  23-24. סמנכ"ל הקבוצה אליאור אסלן בילה עם הפרזנטורים של הקמפיין במהלך הצילומים שבוצעו ‎באווירת אנדר-גראונד תוססת, ובהשראת עולמות הסטריט. עלות הקמפיין מוערכת בכשני מיליון וחצי שקלים. 

און רפאלי, אליאור אסלן וג'וזי זירה (צילום: אור גפן)
און רפאלי, אליאור אסלן וג'וזי זירה (צילום: אור גפן)

סֶנְדֶל מעלה מודעות
האגודה למלחמה בסרטן צילמה לאחרונה קמפיין חדש בהשתתפות השחקנית והזמרת שירן סֶנְדֶל. בסרטון יצירתי שהגו אנשי משרד הפרסום ציבלין-טווינס, ממחישה השחקנית והזמרת את סכנות השיזוף בשעות בהן אינדקס הקרינה מהשמש הוא גבוה במיוחד. לקראת סיום הצילומים הגיע מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה בר חיים, והעניק לסנדל תעודת הוקרה על נכונותה להצטלם בהתנדבות לקמפיין, שיעלה בקרוב ברשתות החברתיות.

 משה בר חיים ושירן סֶנְדֶל  (צילום: האגודה למלחמה בסרטן)
 משה בר חיים ושירן סֶנְדֶל  (צילום: האגודה למלחמה בסרטן)

העבודה הראשונה שלי 
חזרנו יחד עם מנהלים בכירים כיום, אל עבודות הקיץ הראשונות שלהם, לשמוע כיצד החוויות מאז השפיעו על הקריירה המקצועית שלהם שנים לאחר מכן.

דניאל גולדפלד (צילום: יחצ)
דניאל גולדפלד (צילום: יחצ)

דניאל גולדפלד, VP of customer success בחברת MINE  
בדואר ישראל הדוורים היו יוצאים כל שנה לחופשה מרוכזת בחודשי הקיץ ולכן בכיתה יא׳-יב׳ עבדתי מספר חודשים כדוור בירושלים. אני מאמין שעד היום זו הייתה אחת העבודות שנתנו לי הכי הרבה סיפוק. היינו מגיעים בשעות הבוקר המוקדמות לבית הדואר המרכזי כדי למיין את הדואר לפי מסלול ההליכה שלנו, ולאחר מכן יכולתי להסתובב ברחובות הציוריים של שכונת טלביה הירושלמית במסלול חלוקת הדואר שלי. פגשתי את התושבים הססגוניים של השכונה, ביקרתי בלשכת עורכי הדין ואפילו בתיאטרון ירושלים. עד היום, כשאני רואה את הדוור בשכונתי, אני נזכר בימים שטופי השמש, המוזיקה באוזניות והמסלול הקבוע ברחובות שופן, דובנוב, הגדוד העברי ואחרים.