הזמרת המצליחה נועל קירל לא נחה לרגע ובין שיעור נהיגה להופעה, תפסנו אותה ביום צילומים לקראת השקת הקולקציה המשותפת שלה עם fix. לסט הצילומים הצטרף המאבטח ששומר על קירל. קירל שבקרוב תופיע במדיסון סקוואר גארדן אמרה: "אני באה עם יותר בטחון. כשבאים עם ניסיון ואני אעשה עוד, הכל עוד יותר טוב". עוד נשאלה קירל על הראיונות של האקס תומר הכהן על הפרידה ומה חדש בנוגע לרומן הטרי עם הכדורגלן דניאל פרץ.

נועה קירל על היחסים עם דניאל פרץ והראיונות של תומר הכהן (צילום: יח"צ)

ספרי על שיתוף הפעולה עם פיקס.
"אני מצלמת את הקולקציה שלי, קולקציית "יוניקורן". הכי מרגש בעולם ליצור משהו מתוך הבטן אחרי הרבה זמן של עבודה קשה. קולקציית הלבשה תחתונה ומרגישים איתו הכי בנוח, לישון איתו בלילה ולהמשיך איתו בבוקר". 

אולי בקרוב מותג משלך?
"יש את השיתוף פעולה עם פיקס אבל זה משהו שלגמרי יצרתי ועיצבתי אותו והוא הכי הכי אני". 

מה עם הקריירה הבינלאומית? יש תכנונים חדשים?
"תמיד יש. נראה לי שהספיקו להכיר אותי ותמיד יש הפתעות בקנה ואף פעם לא משעמם". 

האירוויזיון פתח לך אופציות חדשות?
"מאוד. בעיקר יותר מהכל הוא הוכיח לי שאני יכולה לעבוד תחת לחץ ובבמות בינלאומיות, גדולות, מול מיליוני צופים וזה פתח לי את הרעב לעשות עוד ועוד". 

נועה קירל (צילום: ערן לוי)
נועה קירל (צילום: ערן לוי)


תומר התראיין על הפרידה בתקשורת ונראה שקצת פחות אהבת את זה. דיברתם אחר כך?
"באמת? יצא לנו לדבר. אין מה לעשות, אלה החיים שלי והחיים שלו וזה מאוד מעניין את כולם ואני מבינה את זה. אני בתחום הזה שנים. אני פשוט אמרתי שזה לא קל. כשאתה עובר פרידה זה הכי קשה בעולם. אני צריכה לדבר על זה והוא צריך להגיב על זה ואני צריכה להגיב על מה שהוא אמר. אנחנו חיים את הגלים של הפרידה כל כך הרבה פעמים ואנשים שוכחים שזה לא פשוט בכלל". 

מה עם דניאל פרץ?
"שאלה טובה. לאט לאט. זה חלק מהחיים לפעמים, לא לדעת ולזרום מה קורה". 

נועה קירל (צילום: ערן לוי)
נועה קירל (צילום: ערן לוי)