המעושרת ניקול ראדימן, ידועה כקרובה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולאשתו שרה, חטפה תגובה קשה מגורם בתעשייה. ראידמן שיתפה הבוקר (רביעי) תגובה קשה שקיבלה מגורם בכיר בתעשייה, בעקבות החברות שלה עם נתניהו, ובה נכתב: "בגללך המדינה שלנו נהרסת, בגלל אנשים זבל כמוך, בגלל החבר שלך ביבי. את חברה של משפחת פשע, מה חשבת לעצמך? תשלמי מחיר על החברות עם משפחת נתניהו ותדחפי להם סיגרים לתחת. את תומכת בהם ואחרי זה לא מבינה למה אנשים שמים לך רגליים? את גמורה בתעשייה, הבנת גברת?".

ראידמן לא שיתפה מי הגורם הבכיר בתעשייה, אבל ציינה שמדובר בגורם בכיר שדאג לטרפד לה פרויקט גדול. אשת העסקים התייחסה לתוכן ההודעה וכתבה: "התלבטתי אם לפרסם או לא, זו דוגמא לשנאת חינם עקב החברות שלי עם ראש הממשלה ורעייתו ומשפחתו. לאן הגענו, אנשים איבדתם את השפיות. אני גאה בחברות שלי עם אנשים שאני אוהבת ולא אוותר עליה גם במחיר "להיות מחוקה בברנז'ה או בתעשייה".

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)

"90 אחוז מהחברים שלי הם שמאל, מרכז, שיוצאים להפגין נגד הרפורמה, גם אם אנחנו לא מסכימים על נושאים פוליטיים. אנחנו עדיין חברים ואוהבים. במדינה דמוקרטית זכותו של כל אדם להביע את הדעות שלו ולהיות חבר של מי שהוא רוצה מבלי לעבור לינץ כי למישהו זה לא מוצא חן. מדינה מפולגת? כן בגלל אנשים כאלה".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)