תוכנית הריאליטי האהובה של קשת 12, "רוקדים עם כוכבים", ממשיכה לעורר עניין ולככב בטבלאות הרייטינג. הערב (רביעי) ישודר חצי הגמר הגדול של התוכנית, במהלכו ייקבע מי תהיה שלישיית הגמר, שתשתתף במשדר החגיגי ברביעי הבא. בהצצה לגולשי TMI חושפת השחקנית גיה באר גורביץ את הקושי בלהיות אמא בתוכנית.
 
"היא המתמודדת היחידה, אני חושב, בזמן האחרון בתוכנית שיש לה שני ילדים בבית", אומר הרקדן חיים פרשטיין. "אני לא יודע איך את עושה את זה". "זה מאוד מאתגר. הם עברו חצי שנה, שאני רואה עליהם את החוסר, שאמא לא בבית", אומרת גורביץ. "אני התחלתי את העונה כשאביגיל הייתה בת עשרה חודשים. ועוד הנקתי אותה, וחצי שנה שאני לא רואה אותם, ואני לא בבית, ואני מתגעגעת".

גיה באר גורביץ על הקושי במרחק מהילדים (באדיבות קשת 12) (צילום :באדיבות קשת 12)

"בשבילי התוכנית הזאת היא סגירת מעגל", הוסיפה השחקנית. "כי אני איך שהתחלתי ללכת, ההורים שלי סיפרו לי, התחלתי לרקוד. ממש כמו בגיל של אביגיל". בעלה של גורביץ', השחקן יוגב יפת, מוסיף: "זה הדבר הכי טוב שיכולת לעשות לעצמך, ואני אני שמח שאנשים סוף סוף יכולים לראות אותך בלי כל הדמויות, מהזקנים והאפים. סוף סוף מדברת כמו שאת, הם יכולים ככה באמת להכיר אותך, וזה הדבר הכי חשוב שיצא  מבחינתי מהתחרות הזאת. אני מאמין שתנצחי, שאת יכולה. יש לך את כל ה...".

גיה באר גורביץ', יוגב יפת (צילום: רפי דלויה)
גיה באר גורביץ', יוגב יפת (צילום: רפי דלויה)