עלילות גילי ארגוב לא מסתיימות. הזמר והבן של המלך, שיחגוג 50 ביום הראשון של ספטמבר, הציע לאחרונה למכור את הצמה שלו בטיקטוק כדי להרוויח קצת כסף, ובקבוצת הפייסבוק “מוזיקאים ומוזיקאיות" העלו בקשו לתרומה עבורו בביט: “מי מוכן לתרום לגילי ארגוב, שנמצא במצב כלכלי קשה? בעל הקיוסק סיפר לנו על זה. כל תרומה תתקבל בברכה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתי לוין, כתבת עיתון “גל גפן", המופץ בראשל"צ, רחובות והסביבה, העלתה ידיעה על הנושא, שבה כתבה, בין השאר, כי ארגוב במצב קשה ושגרושתו ורד קבעה: “אם הוא לא ייכנס לאשפוז הוא ימות". אמו ברכה הוסיפה: “הוא לא מבין כלום מהחיים שלו... זה ממש חבל לאבד אותו, חלילה". ארגוב מצדו הגיב כהרגלו ברגישות רבה, במילים כמו “חפשו מי *** את האמא שלכם ושל המנכ"ל... אני נקי תשע שנים", ואף איים לשרוף את העיתון.

גילי ארגוב והבת זוהר (צילום: אינסטגרם)
גילי ארגוב והבת זוהר (צילום: אינסטגרם)

בתי לוין סיפרה לליאורה: “כמו חברים רבים שלו ראיתי את הסרטונים שהוא מעלה. היה נראה שהוא לא בקו הבריאות. אני מכירה את גילי כבר כמה שנים ועשיתי עליו מספר כתבות בתקופות יותר טובות שלו. קיבלתי תגובות מאמו ברכה ומוורד גרושתו. כנראה שהכתבה לא מצאה חן בעיניו מסיבותיו הוא. אני בוחרת לא להגיב על הדברים שכתב עליי ומאחלת לו בריאות טובה".

גילי ארגוב בחר לא להגיב.