לאחר שמדינה שלמה סערה סביב “קמפיין הנידה", שבו מיטב סלבריטאיות ארצנו התראיינו בערוץ היו־טיוב של יעל בר זוהר, תוך שהן מהללות את ערכי הנידה וחוויית הביקור במקווה, רותי לבייב, הבת של, חוזרת עם מופע משותף - לנשים בלבד, בשיתוף הסקסולוגית איריס בר־און, השחקנית ליטל שוורץ ועינב בובליל.

בר־און, איך נקלעת לזה?
״חברתי לרות לבייב למופע לנשים דתיות בכל רחבי הארץ. הרכב מנצח והכל סולד אאוט. פורצות עם התשוקה לנשים דתיות".

רותי לבייב, תני טעימה מהמופע.
“ההרכב משתנה מפעם לפעם. מוזמנת".

ליטל שוורץ, יהיו צחוקים?
מטעמה של שוורץ נמסר:
“אכן משתתפת".

רותי לבייב (צילום: סיון פרג')
רותי לבייב (צילום: סיון פרג')


> מזל טוב לפרסומאי יורם באומן על הצטרפותו למועדון היוקרתי של הסבאות: הנכד הראשון של באומן וגרושתו אילנית, נולד לבנו עומר ואשתו קורל.

> הח״כ בדימוס, אוריאל לין, מי שכיהן בזמנו כיו״ר ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת מטעם הליכוד וכמנכ"ל משרד האנרגיה, מכהן ב־21 השנים האחרונות כנשיא וכמנכ"ל לשכת המסחר בת"א. כמה מחברי ההנהלה היו רוצים להחליפו, אבל מרביתם לא מעיזים לערער על מעמדו של לין בן ה־88.

חבר בלשכת המסחר (השם שמור במערכת), מה רע בוותק ההיסטורי?
“יש בהנהלת הלשכה אנשים רציניים ומכובדים שרוצים ומסוגלים לייצג את הלשכה לא פחות טוב ממנו, אבל הוא לא משחרר. להרבה מהם לא נעים להתעמת איתו, אבל חאלס, מספיק. מה זה? נחלת אבות?".

מאיגוד לשכות המסחר נמסר: “איגוד לשכות המסחר הוא ארגון המעסיקים הגדול בישראל. האיגוד שוקד על עקרונות דמוקרטיים. הבחירות תמיד חשאיות, הכל פתוח לתחרות חופשית. הכל נעשה בהסכמת החברים ולתועלת החברים. בכל ארגון יימצאו תמיד כאלה שיהיו לא מרוצים מסיבות אישיות, אבל זה כבר עניין שלהם. לין הביא ללשכה ניסיון ניהולי רחב וניסיון ציבורי עשיר".


> נהג מרוצי הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר לשמש כפרזנטור של מותג היוקרה TUMI. נוריס יככב גם בישראל בקמפיין שיעלה בהשקעה הנאמדת ב–300 אלף שקל.

לנדאו נוריס (צילום: יח''צ)
לנדאו נוריס (צילום: יח''צ)


> נועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של יהלומי פוזיילוב בקניון רמת אביב לרגל השנה החדשה, תשפ"ד.


> המעצב מעוז דהאן והמפיקים טל פורר, ינון יהל וסתיו בגר חגגו את פתיחת מתחם האופנה והמוזיקה החדש של קבוצת “סשן 42" לצד קולקציית T־shirt Trademark.