השחקן והזמר משה דץ, חיפאי לשעבר, מככב כזמר הבית שגם הלחין, כתב ושר את ג׳ינג׳ל הבחירות של המועמד לראשות העיר חיפה דוד עציוני. את העיבוד עשה חן מצגר־אדר. עם או בלי קשר, דץ הוא אחיו של האדריכל ועורך הדין ליאור דץ, המשמש גם כיועץ האסטרטגי של עציוני. קחו שורת טעימה: ״חיפה היפה עייפה מכישלונות. חיפה היפה רוצה קדימה. חיפה היפה לא תחזור לאחור, עציוני פה אז בואו נרימה״.

משה דץ, כאן נולדתי?
“בהצלחה לעציוני".

משה דץ (צילום: לנס הפקות)
משה דץ (צילום: לנס הפקות)

ועוד אייטם ממורדות הכרמל: ח״כ נעמה לזימי עזבה לפני שבועיים את חיפה לטובת חולון בשל אילוצים של ריחוק מהמרכז ורצון לבלות זמן רב יותר עם ילדיה הקטנים. לזימי לא פוסלת אפשרות לשוב לחיפה בעתיד ולהתמודד על משרת ראש העיר.

לזימי, עיר עם עתיד?
“עזבתי בדמעות. חיפה היא ממש בזהות שלי, לא משנה איפה אגור".

נעמה לזימי (צילום: יוסי אלוני)
נעמה לזימי (צילום: יוסי אלוני)

סבינה בירן, מנכ"לית ישראייר לשעבר, ש"כיכבה" בתחקיר “עובדה" בשנת 2006 על טיוח לכאורה של כמעט תאונה בחברה, לא אהבה, בלשון המעטה את הופעתה של אילנה דיין בתוכנית “30 עם ארז טל". “לרגע ציפיתי שתגידי שזה אירוע שבו כל כך כל כך טעית למען הרייטינג! ניסית לשחוט אותי - לא את נוחי דנקנר - אותי!", כתבה בירן בפוסט. “ציפיתי שתתנצלי על טעות עיתונאית. אף פעם לא מאוחר!".

סבינה בירן, היו לך הרבה סימני קריאה בפוסט. מה קרה לנקודה?
“זה בכלל לא פגע בי. זה מסקנות שגויות של אנשים. היא פשוט לא דייקה בכתבה והציגה טענה לא מבוססת ושגויה. למרות שידעה שהדברים אינם כפי שהציגה והרייטינג היה יותר חשוב. זה סיפור ישן מינואר 2006. היא ציינה אותו השבוע, אז הגבתי. זה הכל. אולי רצוי שתראי את הכתבה ששודרה לפני שתתעסקי בזה. לי אין שום עניין בזה. היא לא תתנצל בשום מקרה".

דיין, מה תאמרי?
ממערכת "עובדה" נמסר: “
בשנת 2006 שידרנו תחקיר שחשף אירוע חמור במיוחד בחברת התעופה שניהלה אז גברת בירן. הממצאים שחשפנו דיברו אז, ומדברים גם היום, בעד עצמם. עם תחושותיה של גברת בירן, אין לנו שום כוונה להתווכח".

אילנה דיין (צילום: אבשלום ששוני)
אילנה דיין (צילום: אבשלום ששוני)

"רוקדים עם כוכבים": ג'וליה שחר הופתעה בסטודיו שלה בזמן שהיא באימונים. את הדלת פתחה אמה, שהביאה לה את הכלב שלה, דה וינצ'י, שלו היא משמשת כדוג סיטר, בזמן ששחר עסוקה בחזרות. בן הזוג יוגב מלכה צירף הפתעה מרגשת, בלון הליום בצורת לב, שבו כתוב “אהבת חיי".

יוגב מלכה, ג'וליה שחר (צילום: אור גפן)
יוגב מלכה, ג'וליה שחר (צילום: אור גפן)