סיפור האהבה של ג'וליה שחר ויוגב מלכה לא יכול היה להיכתב בצורה טובה יותר מזו. הרקדנית המקצועית וזוכה נינג'ה ישראל הכירו בחדר החזרות של "רוקדים עם כוכבים" והחלו את המסע שלהם כזוג מקצועי, אלא שהשעות הרבות ביחד בחדר סגור הובילו את השניים אל המישור הרומנטי. ביום רביעי האחרון, רגע לפני שהופיעו על בימת חצי הגמר של העונה, שם הצהירו על אהבתם באופן רשמי, TMI תפסו את שחר בצילומי קמפיין מותג בגדי הספורט "panta rei" ושמעו ממנה לראשונה איך התפתחה הזוגיות הפוטוגנית, מי עשה את הצעד הראשון, מה דעתה על כך שהשופטים לא נלחמו להשאיר אותם בתכנית (ויש לה ביקורת) ואיך זה מרגיש לצעוק על בן הזוג שלה כשהיא צריכה לשמש גם על תקן המורה שלו. צפו:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'וליה שחר על הזוגיות עם יוגב מלכה (ריאיון: עידן זקן. צילום :מערכת TMI)

תגידי איך זה לעבור פתאום מצילומי "רוקדים עם כוכבים" לצילומי קמפיינים? התרגלת כבר לגלאם שמסביב?
"האמת שכבר אחרי העונה הקודמת היו קצת קמפיינים אז אני מתרגלת לזה, אני מתחילה להתרגל לזה, זה פאן. אין דבר יותר מסובך וקשה בחיים מרוקדים עם כוכבים, ככה שכל דבר אחר הוא יום חופש בשבילי. אני נהנית פה, אני מדלגת פה בסט – "איזה כיף, אין חזרות", אז אני בעננים.

רגע מה יותר כיף – צילומי פריים טיים "רוקדים עם" או לבוא לפה עם מאפרים, סט, פאן?
"האמת שהיום שלי מתחלק ל-2: אני מתחילה פה ובחצי השני של היום, גם יוגב וגם אני מופיעים בחצי גמר בלייב. אז היום שלי ממש נראה ככה בגליצ'ה מסט רגיל לסט של לייב ופריים טיים. אין תלונות, ברוך השם".

טוב הזכרת את יוגב, ואני פה בשביל לאשש עובדות כי אתם מתחמקים כבר תקופה ארוכה. אז בואי נשים את זה על השולחן – את ויוגב מלכה זוג?
"וואי שאלו אותי הרבה שאלות היום, שאלה כזאת עדיין לא שאלו אותי". 

כי די ג'וליה, כבר חודשים אתם מורחים אותנו ולך יש היום חצי גמר על הראש, אין לנו זמן.
"זה לא שמרחנו ולא הסתתרנו, זאת שאלה ששואלים אותנו הרבה. פשוט עכשיו אנחנו קולטים שיש לנו זמן לעשות דברים אחרים שהם לא רק חזרות אז אנחנו נהנים. זו תשובה טובה?"

זו תשובה פוליטקלי קורקט, אבל אני לוקח את זה כ-"אתם זוג", סבבה?
"אני מפחדת, אני מרגישה שזו תשובה מחייבת".

מי מכם עשה את המוב הראשון?
"אם אנחנו מדברים בצעדי ריקוד אז אני, אבל לא, לא היה מוב. הדבר הכי מיוחד זה שזה פשוט קרה".

ג'וליה שחר בצילומי קמפיין מותג בגדי הספורט panta rei (צילום: הוד מויאל לפנטה ריי)
ג'וליה שחר בצילומי קמפיין מותג בגדי הספורט panta rei (צילום: הוד מויאל לפנטה ריי)

אני הימרתי על יוגב.
"אני אגיד לך את האמת, אני בעצמי לא יודעת להגיד מאיפה הדבר הזה נולד". 

מה, היו ריקודים אינטנסיביים בסטודיו ואז מתלהטים העניינים ומגלים שאתם אהבה ממבט ראשון? כזה?
"לא, אבל בתקופה הזאת אתה נמצא 24/7 עם בן אדם ואלה חזרות מאוד מאוד אינטנסיביות. אבל פתאום יושבים בהפסקת קפה או בהפסקת אוכל ומקשקשים קצת, זה באמת בעיקר בפיפי. פתאום אתה מבין מי הבן אדם, ואתה מגלה אותו דווקא לא מהצורך של "להיות זוג", אף אחד לא מנסה להרשים אף אחד. הוא ראה אותי במצבים הכי קשים שלי, הכי גרועים שלי, הכי חמורים חמורים שהבגד לא מסתדר לי ואני עייפה ולא ישנתי ואני עצבנית שהריקוד לא עומד. אז אתה מכיר את הבן אדם כמו שהוא – נקי, טהור, מזוקק, ונראה לי שזה המקום הכי מגניב ולא מתאמץ".

אמרת באמת שהוא ראה אותך צועקת. איך זה לעבור פתאום ממצב של תחום רומנטי למקום שבו את צריכה להיות בוסית ולצעוק עליו? היה רגע שהוא אמר – "את לא צועקת עלי עכשיו"?
"קטע, כן, כן. בסטודיו, על תלמיד רגיל אני פשוט יכולה להגיד מה שאני רוצה, ופה הייתי צריכה לשמור טיפה על איפוק ולא הצלחתי. הוא ראה את הקוף שלי יוצא, אבל בסדר זה חלק מהתהליך. מה נעשה? בוא נגיד שאת ההכי גרוע שלי הוא כבר ראה".

יוגב יצא גם מזוגיות של 8 שנים. היה פחד של "אולי זה רק ריבאונד"?
"לא, אנחנו פשוט באמת שנינו אנשים נורא חיוביים אז בראש שלנו היתה התכנית, הגביע, לשם כיוונו ושום דבר לא נכנס באמצע. גם אני יצאתי ממערכת יחסים, זה נראה לי דבר שקורה, אלה החיים". 

ראיתי שמסתכלים לכם על פער הגילאים, זה נראה לי אפילו לא רלוונטי ב-2023 אבל מעניין אותי דווקא איך זה מרגיש לך. את באה אנונימית ושמים עליך את כל הפוקוס, זה נראה לי יכול להבהיל.
"מזל שהיתה לי את העונה הקודמת, אז היה לי גליץ' טוב. כבר הפשלתי שרוולים וידעתי לאן אני הולכת. שום דבר לא הפתיע אותי, שום שאלה לא מפילה אותי מהכיסא. נורא קשה להבהיל אותי ופער הגילאים הוא בכלל לא רלוונטי, זה עניין של איך אתה מרגיש. יוגב צעיר ממני בקצת ממש והוא גבר שבגברים, לא פגשתי גברים כאלה".

טוב ברוקדים עם כוכבים, הייתם זוג שעבר המון תהפוכות – הודחתם וחזרתם והודחתם שוב. היתה אכזבה מהשופטים שלא ראו את הפוטנציאל הסופי שלכם?
"קטע, אני אשקר אם אני אגיד שלא, מהסיבה שמתוקף היותי כוראוגרפית אני יודעת מה מרגש אותי ומה מרשים אותי ואין ספק שכולם אלופים. זו עונה של רקדנים, כולם שם אלופי על וכשיוגב הודח, אמרתי "יא אללה, איך לא נתנו לזה עוד צ'אנס", כי יוגב הוא באמת היחיד בכל הקאסט הזה שבחיים שלו לא רקד. הוא בא אלי מאפס, לא היה לו מושג. כל מי שנשאר עכשיו אלה אנשים שיש להם מושג, יש להם מעט ניסיון. אמרתי – איך לא נתנו למישהו שאין לו ניסיון להתקדם עוד קצת? אבל אנחנו אוהבים את השופטים, אנחנו מעריכים את השופטים, אנחנו משתחווים. יש לי עוד עונה אז שופטים, אתם מדהימים".

אגב חשבתי על זה ונראה לי שאת שרופה לעונה הבאה. כי תארי לך שתגיעי עם פרטנר חדש ותזכו. איך יוגב יגיב?
"האמת שזה יעשה לי בעיות אולי. לא, אבל יוגב הוא כל כך מפרגן שכבר שאלתי אותו אם תהיה לו בעיה שאני אעשה עוד עונה והוא אמר לי "הכל טוב, שיהיה לך בהצלחה", הוא מפרגן".

מי הולך לזכות?
"חבשוש, נראה לי שחבשוש". 

ג'וליה שחר בצילומי קמפיין מותג בגדי הספורט panta rei (צילום: הוד מויאל לפנטה ריי)
ג'וליה שחר בצילומי קמפיין מותג בגדי הספורט panta rei (צילום: הוד מויאל לפנטה ריי)