דניאל פרץ ונועה קירל הם הנושא החם בישראל וגם בגרמניה, לאחר שפרץ חתם בקבוצה הבינלאומית באיירן מינכן. בסוף השבוע האחרון נחתו השוער דניאל פרץ לצד זוגתו הטרייה במינכן, כדי לחתום על החוזה עם הקבוצה ולקבל את מדיו החדשים, ואף סיפקו תמונות זוגיות למהדורות הספורט והבידור בגרמניה וברחבי העולם. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עבורנו ועבור תומר הכהן מדובר בזוגיות טרייה, אלא שכעת חושף איציק זוהר את סיפור האהבה הגדול בין נועה קירל לדניאל פרץ והקשר ההדוק שנוצר בין קירל להוריו של דניאל. בראיון שהעניק איציק זוהר לתוכנית הרדיו של אופירה וברקוביץ' ב-102FM אמר זוהר כי דניאל הוא כמו הבן שלו ודיבר על הזוגיות המסקרנת.

דניאל פרץ (צילום: אסף עיני)
דניאל פרץ (צילום: אסף עיני)


"זה סיפור אהבה גדול, נועה מאוד מחוברת לאמא של דניאל, הן כל הזמן נמצאות ביחד. נועה הסריטה את כל הכניסה למגרש האימונים והחתימה, ואת האימון הראשון של דניאל, היא עשתה פייסטיים עם אבא של דניאל. מאוד מחוברת לדניה האמא ולקרני אחות שלו".

אופירה אסייג המופתעת שאלה: "כבר? הם רק התחילו לצאת", זוהר ענה לה: "הם 24/7 נמצאים ונמצאות ביחד וזה פשוט מטורף החיבור". מנגד ביקר מגיש הרדיו הוותיק אייל ברקוביץ' את הזוג הטרי ועל כך שבחר פרץ להביא את נועה קירל למעמד החתימה: "הוא היה צריך לנסוע לבד, אני חושב אישית שדניאל היה צריך לנסוע לבד. אני לא מכיר אף שחקן כדורגל שבא לחתום במועדון צעיר ומביא איתו את הבת זוג שלו, אני לא מכיר את זה, לא מכיר את זה. אני חתמתי בהרבה מועדונים, והייתי נשוי ובחיים לא לקחתי את אשתי לחתימה".