עדי קייזמן ואסתי גינזבורג שירדו מהארץ ומתגוררים באל איי מאז מגיפת הקורונה, מנהלים תביעות נגדם בגין חובות שהותירו בעסקיו של קייזמן, כעת הם הפסידו בערעור שהגישו לעליון ויאלצו לשלם כשישה מיליון שקלים. לפני כשלוש שנים הוגשה נגד קייזמן תביעה על ידי המשקיעים מולי ליטבק, ד"ר ענת לוין וחברת טרגטמץ' על סך כשישה מיליון שקלים בגין השבת סכום השקעתם בפרויקט נדל"ן שייזם קייזמן בברלין.

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)

כזכור, בדצמבר 2021 קייזמן חוייב לשלם את מלוא הסכום לאחר שלא התייצב להיחקר ולא מילא את הוראות בית המשפט להפקיד 2 מיליון שקלים שנקבעו על ידי בית המשפט כתנאי למתן רשות להתגונן בתביעה שהוגשה נגדו. בעקבות הפסיקה הגיש קייזמן ערעור לבית המשפט העליון, שדחה את הערעור וקיימזן ייאלץ לשלם 5.9 מיליון שקלים לתובעים.

בפסק הדין שניתן אתמול (ראשון) כתבו השופטים יצחק עמית, עופר גרוסקופף ויחיאל כשר, "חסד נעשה עם המערער, שבית משפט קמא התייחס לגופן של טענותיו, על אף שלא התייצב להיחקר על תצהירו. חסד נעשה עם המערער, שבית משפט קמא התנה את הרשות להתגונן בהפקדה, על אף שמצא כי המדובר בהגנת בדים. ולמעלה מן הצורך, נציין כי אף אנו סבורים כי מתוך המסמכים עולה התחייבות אישית ברורה של המערער כלפי המשיבים".