אשת התקשורת, אופירה אסייג נמצאת בתקופת שיא בחייה, לאחר שהשילה ממשקלה כ-23 קילוגרמים ונראית מיליון דולר, גם על המסך בקשת 12 היא מככבת ובתכניות הרדיו עם אייל ברקוביץ', אבל מה קורה בחייה האישיים עם בעלה גילי מנקין?

היום בעלה של המגישה חוגג את יום הולדתו, ולרגל המאורע בחרה אסייג לשתף פוסט לרגל הולדתו וכתבה ברכה, אלא לא אחת שכללה מילה מחממת או ביטויי חיבה, וכינתה אותו רק אבא של ילדיה. "יום הולדת שמח לאבא של אמלי, אריאל ואייל שלנו, הילדים שלנו זכו באבא הכי טוב בעולם. בריאות, בריאות בריאות ועם כל השאר נסתדר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הברכה של אופירה אסייג לגילי מנקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הברכה של אופירה אסייג לגילי מנקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

פוסט זהה היא שיתפה לפני כחודשיים בחגיגות ציון יום האב הבינלאומי כשהעלתה תמונה של מנקין ביחד עם שלושת ילדיהם, וכתבה: "יום האב הבינ"ל, גילי הוא אבא מהמם! אמלי, אריאל ואייל מעריצים אותו ומה ששלו שלו. הילדים שלי זכו באבא מושלם". אלא שכעת כאמור מדובר ביום הולדת, ולא בחגיגות יום האב.

כזכור, ב-2018 אחרי 12 שנים יחד ושלושה ילדים משותפים, המגישה שיתפה ברשתות החברתיות שהיא ובעלה נפרדים. המון מים עברו בנהר מאז הם הספיקו לחזור לזרועות האחד של השנייה, ולשמור על עמימות בכל הנוגע להמשך היחסים  שלהם כשבמקביל, השמועות בנוגע לזוגיות בין השניים לא הפסיקו לעלות.