הצמד ארטיום ליאסקובסקי ועדי חבשוש נמצאים בשיאן של ההכנות לגמר "רוקדים עם כוכבים" למרות שהרקדן כלל לא יכול לרקוד. בשבוע שעבר, רגע לפני חצי הגמר הגדול, ארטיום ליאסקובסקי, הרקדן של חבשוש, נפצע במהלך החזרות לקראת השידור החי הערב של "רוקדים עם כוכבים". הוא הועבר להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של התוכנית.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאחר טיפול ובדיקה, קבעו כעת הרופאים כי מצבו הרפואי אינו מאפשר לו לחזור לרקוד בתקופה הקרובה. בהתאם ארטיום לא ירקוד בגמר שייערך ברביעי הקרוב ומתנאל קונבסקי (הרקדן של אלה לי) שהחליף את ארטיום בחצי הגמר הוקפץ להחליף אותו גם בגמר. ארטיום ימשיך לשמש כמורה וככריאוגרף של עדי בחזרות ויעבוד עם השניים בסטודיו. בראיון ל-TMI סיפרו ליאסקובסקי וחבשוש על העבודה לקראת הגמר.

עדי חבשוש וארטיום רגע לפני גמר "רוקדים עם כוכבים" (צילום: קיץ ברבנר)

מה סף ההתרגשות כרגע?
חבשוש: "פחות יש לנו זמן להתרגש, כי ארטיום נפצע".

ליאסקובסקי: "אנחנו מתאמנים 24/7, אין לנו זמן להתרגש, אין לנו זמן להיות לחוצים, אין לנו זמן לכלום. לא היה לנו זמן אפילו לפציעה. נפצעתי, 'יאללה תביאו באק אפ, קדימה'. הקפיצו את מתנאל וישר התחילו להתאמן ישר, אין לנו זמן להתרגש".

ספר לי באמת, זה רגע מעניין, מה קרה שם?
ליאסקובסקי: "עשיתי גלגלון, עשינו בעצם קומבינציה של שלושה גלגלונים. הנחתי את עדי לא נכון ויצאתי לגלגלון השלישי. הראש שלי נשאר אצלה בין הרגליים, הרגל התעופפה. מה שטוב בסיטואציה הזאת... יש לי קרע בגיד במפשעה. באולטראסאונד ראו שכבר עשיתי לעצמי את הניתוח לבד כי בסיטואציה כזאת, מה שעושים זה מרחיקים את הגיד מהשריר, כדי לתת לו מקום להתאחות. אני כבר הפרדתי את השריר מהגיד במרחק של שני סנטימטרים אז אני כבר בתהליכי החלמה, אני כבר 'אחרי ניתוח'".

חבשוש: "אנשים לא מבינים את זה כשאתה מסביר להם. אם זה היה רק קרע הוא לא היה יכול ללכת, היו צריכים לעשות לו ניתוח ולהפריד לו את הגיד. הוא כבר לבד בזמן הגלגלון הפריד את הגיד אז הוא כבר בתהליך החלמה".

ומה עבר עלייך באותו רגע? את מבינה שיש פה פציעה?
ליאסקובסקי: "היא גם השתתקה לרגע וחזרה לעצמה צ׳יק צ׳ק, אני אגיד לך את האמת".

חבשוש: "ארטיום לא נוהג להגיד שכואב לו, אז ברגע שהוא אמר שכואב לו אני מבינה שיש פציעה. האמת שהאמנתי שהוא יחזור לרחבה, הייתי לי איזשהי אמונה של 'אין מצב זה ארטיום'".

ליאסקובסקי: "כן, עד הרגע האחרון בשלישי כשזה קרה בחזרה הגנרלית, אמרתי לה: 'אל תדאגי הכל יהיה בסדר, מחר יעשו לי מסאז'ים, יתנו לי תרופות, זריקות והכל יהיה טוב'".

חבשוש: "היה רגע שבו האמנתי שזו פציעה חמורה וכאב לי ממש לדעת את זה. ידעתי שהוא לא יוכל לעלות איתי לרחבה וקיוויתי ממש שאחרי שעשו את האולטרסאונד השני יגידו שהוא כן יכול לעלות לרחבה אבל כבר ידעתי שזו פציעה חמורה, אבל כשהודיעו על זה בכיתי ממש. מהרגע שהוא השתטח על הרצפה הבנתי את החומרה של הפציעה".

ליאסקובסקי: "אני לא כל כך מבואס בשבילי, אני צריך להגיד בשבילנו כי בכל זאת אנחנו זוג בתהליך הזה. אני לא כל כך מבואס בשבילי כמו שאני מבואס מהסיטואציה הזאת. מצד שני אני גם לא מבואס כי אני יותר חדור מטרה עכשיו, במיוחד שהיא רוקדת עם מתנאל. אני מצטרף אליהם בתור זוג עיניים מהצד אבל כמובן שאני מבואס בשבילה שכל התהליך הזה שחווינו ביחד והיא כל כך רצתה לרקוד איתה וגם אני איתה להביא את ריקוד הגמר שלנו בשיא תפארתו, במיליון אחוז אנרגיה. כן בכל זאת חצי שנה לא עוברת ב..." 

חבשוש: "לא. עברנו הרבה ביחד, אבל בסדר הוא איתנו בחזרות, נכין לכם נאמברים מהסרטים. הכל יהיה מעולה. אנחנו נסיים את התהליך הזה עם הפציעה שלו, בלי הפציעה שלו, עם מישהו שירקוד במקומו, ואנחנו מקווים שהקהל בבית יצביע לנו ויהיה איתנו ויתמוך בנו כמו שהם תמיד היו התוכנית הראשונה. ואנחנו באמת אוהבים אותם ועכשיו ארטיום הוא יהיה המורה של הדבר הזה מתנאל המבצע של הדבר הזה ואני גם המבצע של הדבר הזה".

ליאסקובסקי: "המחוקקת, המצבעת והזורמת".

חבשוש: "זה כמו שלא יודעת מה יקרה לך בדרך כן זה כמו כמו איזה גלגל עזר שאנחנו מקבלים עכשיו כדי להמשיך את התהליך הזה ביחד עם כמו שמשהו קורה עם הרכב הרכב אתה מביא תוך שניה רכב חלופי הכל בסדר ממשיכים נוסעים קדימה, אין לנו זמן".

רוקדים עם כוכבים, עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי (צילום: צילום מסך קשת 12)
רוקדים עם כוכבים, עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי (צילום: צילום מסך קשת 12)


לא דמיינתם שככה יראה הגמר.
ליאסקובסקי: "ממש לא, אני בכלל לא אני ראיתי את הדרך הזו סלולה לניצחון, חד משמעית איתי ועם עדי ביחד ושאנחנו מניפים ביחד את הגביע וככה גם יהיה!".

ליאסקובסקי: "אף אחד לא אומר שאנחנו לא נזכה ולא נניף את הגביע, זה עדיין יכול לקרות. אז אני אתקן את עצמי - ראיתי את עצמי רוקד את הנאמברים האלה עכשיו הוא המורה של הנאמבר אבל הוא עדיין חלק מזה אז בעצם בסצנה הזו שעומדים שלושת הזוגות".

אתם תעמדו ביחד?
חבשוש: "הוא גם יעמוד, בוודאי איזו שאלה".

רקדת עם מישהו אחר, בגלל זה אני שואל איך אתם רואים את שלושת הזוגות?
חבשוש: "הם יעמדו, ואנחנו נעמוד ויש מצב שגם מתנאל יעמוד איתנו. ואני לא יודעת מה יהיה אבל הוא בטוח יעמוד".

ליאסקובסקי: "אני לא זז משם".

חבשוש: "הוא בטוח יעמוד ומה שבטוח שאני אעמוד. אני רוקדת בשביל שנינו וגם בשביל עצמי, לסיים את הדרך הזו יחד איתו, וזהו יהיה בסדר יהיה מהמם. מה שיהיה יהיה יש לנו עוד שלושה ימים ובתקווה שנסיים אותם עם הגביע כדי להמשיך את התהליך הזה ביחד עם הרכב".

בואו נדבר קצת על כל העונה. עונה ארוכה עברה עליכם, מה הרגע הכי מרגש שהיה לכם?
ליאסקובסקי: "הכי מרגש חד משמעית זה היה כל ההודעות שקבילנו אחרי 'ילד מטריה'. ההודעות מההורים, מהילדים שעוברים את זה והאחים של ילדים שעוברים את זה".

חבשוש: "אני חושבת שזה גם היה הרגע בנינו בריקוד הזה. היה לנו רגע בנינו על הרחבה, משהו שלא היה מעולם. עברנו שם משהו מאוד עוצמתי ביחד". 

ליאסקובסקי: "היה שקט והסתכלנו אחת על השנייה בעיניים, הריקוד נגמר, הסתכלנו אחת על השנייה בעיניים, כאילו עשינו משהו עוצמתי, הרגשנו את זה. נכון השקט הזה הרגיש נצחי?".

חבשוש: "זה הרגיש כמו איזה עשרים שניות שקט".

ליאסקובסקי: "ובסוף בדיעבד זה היה רק שתי שניות. זה היה שתי שניות של שקט ולי זה הרגיש כמו נצח. גם העשר הראשון שקיבלנו בצ׳ה צ׳ה צ׳ה זה גם היה מאוד מרגש. זה היה רגע מאוד מרגש. היא הכוכבת הראשונה בעולם שקיבלה שתי עשיריות בתוכנית הראשונה".

חבשוש: "ואתה יודע איך הוא שמח, כי הוא אמר לי שאם אנחנו לא מקבלים שתי תשעיות את חוזרת הביתה ברגל מנווה אילן בסוף קיבלנו עשיריות".

ליאסקובסקי: "ואמרתי לה 'לא תהיה פה פיצה עד סוף התוכניות אם לא יהיו פה תשעיות - עשיריות'".

חבשוש: "לא אמרת לי 'תשעיות', אם לא יהיה תשעיות את לא אוכלת פיצה עד סוף התוכנית. מי שואל אותו אני אוכלת כל היום".

ליאסקובסקי: "עכשיו אנחנו מקבלים שתי עשיריות אנחנו שמים את הדברים בבגאז׳ והיא עושה לי 'ארטיום אפשר שנזמין פיצה?'".

חבשוש: "לא אפשר, אתה אמרת לי לבד 'עכשיו אני הולך להזמין את הפיצה שמגיע לך'".

ליאסקובסקי: "כן נזכרתי".

חבשוש: "אבל אני לא שואלת אותו כי יום לפני זה גם אכלתי פיצה. הוא חושב שלא אכלתי פיצה".

עדי חבשוש (צילום: צילום מסך קשת 12)
עדי חבשוש (צילום: צילום מסך קשת 12)