העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" מספקת לנו הרבה רגעי נחת על התאמות נכונות, ביניהם גם הזוג רון שוורץ וטל רואה שלמרות שמתקשים בסוגיית המרחק הגאוגרפי, כבר מדברים על חתונה אמיתית והיריון, לאחר חודש של הכרות בלבד. הנומרולוגית המצליחה אורין דפני גל ניתחה את שמותיהם ותאריכי הלידה שלהם וקבעה - האם הם ישארו יחד או לא והאם צפויים להפוך להורים בקרוב. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רון שוורץ
תאריך לידה: 21.1.1985
יום הלידה שלו 3 ומספר גורל 9. 

טל רואה (בגימטרייה טל=39)
תאריך לידה: 27.6.1986
יום לידה 9 ומספר גורל 3.

"ניכר שיש פה התאמה מטורפת וכימיה די מהירה בין השניים. שתי נשמות שבאו להשאיר חותם אחד בשנייה ואלמנט הזמן הוא לא רלוונטי. רון הוא גבר אלפא. ניתן להגיד שהוא עקרוני, שכלתן, לוחם צדק - מה שיכול לגרום לו להיות וכחן או לפחות עקשן. קל מאוד להיסחף אחריו. יש לו כישרון מטורף להביא את עצמו לידי ביטוי ולגרום לאנשים להיפתח אליו בקלות. יש לו מספרים שמחברים אותו לחו״ל. הוא בן אדם נהנתן שאוהב לטוס, ללמוד, להרחיב אופקים, לחיות את הרגע. הוא כמו פיטר פן שלעולם לא יתבגר. לא משנה באיזה גיל הוא יהיה, הוא שואף להישאר צעיר בנפש בכל מחיר, אך הבחור עבר דבר או שניים בחייו.

טל רואה, רון שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
טל רואה, רון שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)


הוא אחד שקשה לו עם המסגרות וקשה לו עם סמכויות, הוא התבגר בגיל צעיר מאוד ולקח על עצמו נטל שייתכן שבגילו ילדים אחרים לא היו לוקחים. ניתן לראות שיש לו מערכת יחסים מורכבת עם אבא שלו, מה שהשפיע עליו פסיכולוגית בכל תחום בחייו. יש לרון נטייה לאבד עניין מהר, במיוחד כשמראים לו התמסרות טוטאלית וקצת חולשה. ייתכן שהוא אפילו עשוי להשתנות ולהשתעמם כאשר הוא לא מוצא אתגר או פרויקט שהוא צריך להתאמץ עבורו. במהות שלו תחרותי מאוד, מורה דרך, יש לו רצון לעורר השראה באחר ולהעביר את המסר שלו, הוא אוהב ריגושים לכבוש ולחזר. יש לו אינטליגנציה רגשית והוא יודע מתי להתיישר כאשר הוא צריך לגשר על פער. אך להבדיל מטל הוא הרבה יותר מעריך את עצמו ואני אסביר איפה זה יכול להתנגש".

"טל היא בחורה חמה ולבבית. בנויה כולה מהמספרים 3,6,9. ממגנטת, אשת שיחה, יש לה ראש על הכתפיים למרות שהיא נורא דחיינית. היא חייבת לעשות הכול מושלם ויש לה צורך עז שכולם יאהבו אותה. היא יודעת להתאים את עצמה בצורה מופלאה לסביבה והיא מאוד שירותית לזולת. יום הלידה שלה הוא 27 שמעיד על הרבה זיווגי תיקון שעברה בדרך. היא אחרי הרבה אכזבות שאספה, עד כדי כך שהיא כבר לא מאמינה שמישהו נכנס לה לחיים כדי להישאר. גם טל כילדה התמודדה עם המון אחריות מגיל צעיר והייתה צריכה לדאוג לעצמאות שלה. היא בחורה מאוד ממוזלת, כישרונית ויצירתית, אישה נאמנה שמאוד כמהה להקים את התא המשפחתי שלה מהרגע שהיא זוכרת את עצמה. בחורה אינטליגנטית שאוהבת ללמוד ולהשכיל. חשוב לה להיות מתוקתקת ולהיראות טוב. טל מחוברות לעולמות הביוטי והטיפוח, מתאים לה גם מאוד להתעסק בטיפול משום שהיא טיפוס מאוד מכיל. היא הטיפוס המרצה וניתן לזהות שיש לה חרדת נטישה, מה שהופך אותה לכזו, היא תמיד תתאים את עצמה לאחר ולא הפוך כדי להתיישר עם כולם - מה שניתן לזהות גם ברון, אבל טל רגישה ונקשרת מהר יותר ממנו, החוסר ביטחון שלה די מנהל אותה למרות שהיא יודעת שיש לך כל כך הרבה מה להציע. אפשר לומר שהיא האישה האידיאלית ואני גם יודעת שהיא יודעת את זה בעצמה. 

כשהיא מפתחת רגשות היא חווה תחושה של חוסר בדחיית סיפוקים ורוצה את הכול כאן ועכשיו. אחרי שעברה דבר או שניים בחיים בכל מה שקשור לחיי אהבה וזוגיות היא מאוד נשמרת ומשתדלת לא להגיע לדברים מהר, בשביל לא לאבד אותם מהר. אבל אי אפשר להגיד על טל שהיא פרייארית. יש לה מוסר עבודה מאוד גבוה, יש לה יכולת להעביר אנשים תהליכים, יכול להיות לה כעס על הפגמים שיש באנושות אך בכל זאת היא תנסה לתקן את זה, יש לה רצון להשפיע. אני מקווה שהיא למדה להפסיק ללכת על ביצים כמשהו לא נראה לה ולתת לעצמה יותר מקום בקשרים שלה, מבלי לבטל את עצמה, בידיעה מוחלטת שהיא שווה המון".

רון שוורץ (צילום: צ'ינו פפראצי)
רון שוורץ (צילום: צ'ינו פפראצי)

"לרון יש בעיה של חוסר סיפוק תמידי ומחשבה סמויה בראש שהוא תמיד יוכל למצוא משהו טוב יותר. יש לו קושי בלקבל החלטות ולהתחייב רשמית, למרות שהוא מאוד כמה לזה. שניהם לא מבינים איך הם הגיעו לשלב הזה בחיים מבלי למממש את היעוד של הקמת התא המשפחתי משום ששניהם מאוד זוגיים. יכול להיות פה משהו חזק מאוד. אחוז ההתאמה ומימוש הפוטנציאל ביניהם הוא מאוד מאוד גבוה.

חשוב שרון לא ייפול להתקפי זעם ושלא יתן לצד האמוציונלי שלו לנהל אותו. לפעמיים הוא יכול להיות ממאה לאפס ומאפס למאה. אומנם הוא נרגע בקלות, אבל גם יכול להיות מאוד קטנוני ובתדר השלילי גם נרקיסיסט. יצער אותי אם זה יהיה השילוב הקלאסי של הנרקיסיסט והמרצה, אבל שניהם עברו בחייהם, לשניהם יש את אותה מטרה, שניהם באו עם נכונות לשנות את אותם הדפוסים ״המקולקלים״ שהיו גורמים להם להגיע כל פעם לאותה נקודה מבלי להרגיש שהם עומדים במקום. שניהם צפויים להתחתן/להתארס בשנת 2024, לכל היותר כבר לממש את ההורות שלהם. אצל שניהם זה קרוב. בנובמבר יהיו גם לנו וגם להם תשובות לגבי המשך הקשר שלהם. בחודשי פברואר-מרץ מקווה שנתבשר בבשורות טובות".

טל ורון, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
טל ורון, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)