בין השידורים החיים והחזרות האינטנסיביות לקראת גמר "רוקדים עם כוכבים" בה לי בירן משתתף וזוכה להצלחה ואהבה גדולה ואחרי ששבר את שיא העונה עם ביצוע פנומנלי שזיכה אותו ב-40 נקודות בזכות 4 עשיריות, שקיבל מכל השופטים פה אחד, הכוכב והרקדנית שלצידו נינה סול התראיינו ל-TMI וסיפרו על מה שהוביל אותם להשתתפות בתוכנית, הרגע הכי מרגש והוויתורים שהם עשו בשביל הריאליטי.

בגלל רוני דלומי: לי בירן חושף איך הגיע לגמר "רוקדים עם כוכבים" (צילום :קיץ ברבנר)

ספר איך החלטת להגיע ל"רוקדים עם כוכבים"?
"זה הכל התחיל מבדיחה לא מובנת של רוני דלומי. סיפרתי לך את זה כבר שהיא אמרה שאם היא תלך 'לרוקדים עם כוכבים' אז היא לא רוצה ללכת בעונה שאני הולך כי אני אנצח אותה. לא יודע למה היא אמרה את זה, לא דיברנו על 'רוקדים עם כוכבים' לפני זה. אבל אמרתי לה איזה מין דבר מוזר להגיד. מפה לשם איכשהו זה התגלגל לאנשים ששמעו את זה כנראה בהפקה, ואז הציעו לי לבוא. אמרתי כזה: 'לא רקדתי אף פעם, מה הקשר שלי לרוקדים עם כוכבים'. שאלתי את אליאנה, התייעצתי איתה אמרתי לה: 'מה את אומרת?', אז היא אומרת לי: 'תלך!'", הוסיף בירן. "לא היא ולא אני ידענו למה אני נכנס, אבל זו הייתה החלטה מאוד ספונטנית ואני מאוד שמח שקיבלתי אותה".

מה הרגע הכי מרגש מבחינתך?
בירן: "אלי הוא שופט מאוד קשוח ובריקוד האחרון שלנו הוא קם מהכיסא, והיה כזה: 'גדול גדול!', ואמרתי בואנה אלי קם עכשיו מהכיסא. אז אני חושב שבשלב כלשהו כל אחד מהשופטים ממש הפתיע אותנו".

מה הויתור הכי גדול שעשיתם בשביל התוכנית הזאת? 
סול: "נראה לי פשוט לא להיות בבית. כאילו לשים את כל הדברים שיש בחיים בצד ולהתרכז בזה אי אפשר אחרת להגיע לגמר". 
בירן: "אף פעם לא היה לי פרויקט כזה".
סול: "כל המשפחה וכל החברים. אני לא ראיתי חברים כבר כמה חודשים".
בירן: "חצי שנה, לא באמת חצי שנה. זה הוויתור שאתה צריך לעשות. אנחנו לא עובדים בשבת כאילו אני לא עובד בשבת ונינה אין לה עם מי לעבוד, בשבת זה לא שאני הולך לפגוש חברים אני בעיקר בבית רגע נח ומדבר עם אשתי אחרת אני לא רואה אותה".

לי בירן, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)
לי בירן, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)