חודש וחצי חלפו מאז הפכו בר זומר ובעלה אביב כהן להורים בפעם הראשונה לבתם, מילה, וכבר חושפת האמא הטרייה את הקושי המוכר לכל אם בתחילת דרכה. בפוסט שפרסמה שיתפה זומר: "הימים האחרונים עם מילוש לא פשוטים, לא יודעת אם זה קפיצת גדילה, גזים או סתם פינוק, כי אני בעצמי לא יודעת. מרגישה במין לופ של אוכל, בכי, ידיים ומעט מאוד שינה, זה הגיוני, זה בסדר". 

עוד הוסיפה: "אני כותבת את זה כדי לפרוק ולשתף בכמה שלפעמים אני לא בסדר בתחושות שלי. לא הכל ורוד ולא הכל מסתדר איך שרוצים. פתאום כל מה שהוא אני נדחק קצת לפינה. פתאום התסכול של מה אני עושה לא נכון. יש ימים כאלה אתמול היה אחד מהם. אחד מיני רבים שבהם ריגשית הרגשתי לא בסדר".

בר זומר ובעל אביב כהן עם בתם הטרייה (צילום: יחצ)
בר זומר ובעל אביב כהן עם בתם הטרייה (צילום: יחצ)

בהמשך סיפרה הדוגמנית על סיטואציה שחוותה בביתה: "אתמול אביב שאל אותי למה אני נראית עצובה, אמרתי לו את האמת קשה לי, הימים האחרונים במיוחד. הוא ניסה לעודד אבל אמרתי לו שאין צורך. אני לא מחפשת עידוד אלא מקום לפרוק. כרגע בנקודה שאני נמצאת בה אני חווה קושי. לפעמים לבוא ולהגיד אני לא בסדר, או להסתכל לקושי בעיניים, מבלי לתרץ, למה, איך וכמה, עוזר".

עוד שיתפה זומר כי אמש היא הגיעה לאירוע השקה, ונשאלה על ידי הסוכנת שלה למה היא נראתה כאילו זה לא מעניין אותה להיות שם, ועל זה השיבה: "הגעתי מרוקנת ועם מעט מצב רוח, וכנראה שראו את זה. היום חוגגים בר זומר ובעלה אביב, ארבע שנות נישואים, והזוג החליטו לצאת לראשונה מאז הלידה על מנת לחגוג יחד עם חגיגות הנישואים".

בר זומר על ההורות הטרייה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר זומר על ההורות הטרייה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)