בהצצה לתכנית "אנשים" עם נסלי ברדה שתשודר הערב (שלישי) בקשת 12, סיפר שופט "רוקדים עם כוכבים" דוד דביר על המחשבות של הסביבה כי הוא גיי בגלל אופן הדיבור והנראות שלו. עוד סיפר דביר כי חווה הטרדה מינית מאיש מפורסם ועשיר מאוד שתרם כסף ללהקה שלו, וניסה להתקרב אליו פיזית, על אף שהוא נשוי עם ילדים. 

"גברים שולחים לי 'אתה נראה נהדר, בא לך קפה?'. הלבוש שלי, הדיבור שלי, ההתנהגות שלי, הפדנטיות שלי בנראות - זה הכל גיי. גם התחום שלי זה גיי. בסדר, אתם רוצים שאני אהיה גיי? אני גיי, בשבילכם. בשבילי לא. מעולם לא היה לי יחסים עם גברים. אני יכול לאהוב גבר אבל לא לשכב איתו. אהבתי הרבה גברים בחיים שלי כבן אדם, ככישרון, אבל בין זה ללהיכנס למיטה, המרחק גדול". 

דוד דביר על הטרדה מינית שחווה ממפורסם עשיר ונשוי (באדיבות קשת 12) (צילום :באדיבות קשת 12)

אתה לא נמשך לגברים?
"לא, ממש לא. אתה יודע, אחרי הופעות בחו"ל מחכים לך מאחורי הקלעים מלא גברים. כל החבר'ה גיי, רובם, 90% גיי בלהקות. הם הולכים לבלות את הלילה ודוד דביר מתחמק ובורח למלון. היה עיתונאי, סופר, בשם חזי לסקלי, הוא היה מאוהב בי בצורה מטורפת. היה שולח לדליה טלפונים של נאצות: 'מה את צריכה אותו?'. היה מתקשר אליי: 'בוא לקפה, בוא לשם, בוא לפה'. הייתי עונה לו: 'חזי אני לא גיי'. אחר כך הוא קטל אותי בביקורות בהופעות. מה הוא כתב עלי.. קטילות מפה ועד הודעה חדשה". 

ממש הטרדות קשות.
"כן, היו. יצאנו לאחד הסיורים עם מישהו מאוד מפורסם ואני לא יכול להגיד את השם שלו. יש לו מלא כסף והוא תרם כסף ללהקה ובא איתנו לסיור באירופה. אחרי ההופעה אנחנו הולכים כל החבר'ה ביחד, הוא מתחיל לתפוס לי את היד ואני מסתכל עליו ואומר: 'מה קורה?'. הוא אומר לי: 'לא, סתם, בוא נהנה'. אמרתי לו: 'אני לא שם מאמי'. הוא אמר לי: 'לא אני לא התכוונתי, פעם אחת, מה קרה?'. והוא היה נשוי עם ילדים". "זה מישהו שכולנו מכירים?", שאל המראיין, ודביר השיב: "כן, לא פעם ולא פעמיים". 

דוד דביר (צילום: אביב חופי)
דוד דביר (צילום: אביב חופי)