שלישיית הזוגות שהגיעו לגמר "רוקדים עם כוכבים 2023", לי בירן ונינה סול, ארטיום ליאסקובסקי וגיה באר גורביץ' וחיים פרשטיין, עובדים בקדחתנות לקראת הגמר שייערך הערב (רביעי). השחקנית והקומיקאית באר גורביץ והרקדן פרשטיין לקחו הפסקה קטנה מהחזרות הקדחתניות לקראת הערב החגיגי, התראיינו ל-TMI וסיפרו על מה שהוביל אותם להשתתפות בתוכנית, הרגע הכי מרגש והוויתורים שהם עשו בשביל הריאליטי.

"נגעתי בכאב של אובדן ומוות": גיה באר גורביץ' על הרגע הקשה ב"רוקדים עם כוכבים" (צילום: קיץ ברבנר)
מה רף ההתרגשות כרגע?
באר גורביץ': "שיא. אני ממש לא יכולה. אני סופרת את הדקות עד הגמר, אנחנו לא יוצאים מהסטודיו, מחכים כבר לגמר הזה".
פרשטיין: "זו הישורת האחרונה, וכאילו זה יום אחד ארוך, אין לנו זמן לישון, נופים למיטה וחוזרים לסטודיו".

מה היה הרגע הכי מרגש?
באר גורביץ': "היו לנו כמה ריקודים שאנחנו מאוד אוהבים את הריקוד של חצי הגמר, שעשינו קברט של הבובה. הרומבה שלנו, 'ניצחת איתי הכל', ו'שמש' של חנן בן ארי, והריקוד שהקדשתי לאבא שלי. אני מודה על כל רגע, שעשינו את מה שאהבנו, וכל נאמבר נהנינו ממנו".

איזה תגובות גיבלת על הנאמבר שהקדשת לאבא.
באר גורביץ': "תגובות מאוד חמות, כתבו לי מאוד אנשים שנגעתי בכאב שלהם, כל אחד חווה באיזשהו מקום אובדן ומוות. באמת עוררתי רגש היה חבוי הרבה שנים והיה מאוד ממלא לעשות דבר כזה דרך ריקוד".

גיה באר גורביץ' וחיים פרשטיין, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)
גיה באר גורביץ' וחיים פרשטיין, רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך קשת 12)

אם דיברנו על רגעים מרגשים, שתנו אותי ברגע הכי קשה ומאתגר.
באר גורביץ': "לי היה רגע קשה כשפתחנו את הלייבים והתחלנו להיות כל יום בסטודיו, גם שישי שבת. מהבוקר ועד ערב שממש נשברתי כי מאוד מתגעגעת לילדים שלי, יש לי שני ילדים קטנים, דוד בן 4.5 ואביגיל בת שנה ו-4 חודשים. הרגשתי שזה שאני לא בבית, אני חסרה להם והם חסרים לי".
פרשטיין: "אני זוכר שהיא הסתכלה על השעון וראתה ש-9 בערב, ועושה 'מה אני לא אראה את הילדים שלי עד שזה ייגמר?'. היא היית קצת בשוק, אבל אני חייב להגיד לזכותה שהיא גיבורה והיא תממודד עם כל משבר ועם כל לחץ וכל פחד ממש בגבורה, בשקט הפנימי שלה. את אשה חזקה בלי לצעוק את זה".
באר גורביץ': "בגמר אז דוד הבן שלי יהיה באולפן, אני ממש מחכה לזה".
פרשטיין: "כל הזמן רק על זה היא מדברת, יש שם גם ריקודים...".

זה היה ויתור מבחינתך?
באר גורביץ': "הכי לא הבנתי, חשבתי שנרשמתי לחוג כזה, נחמד קצת לרקוד, חשבתי שנעשה תנועות קלות כאלה, לא הבנתי בכלל למה אני נכנסת. משבוע לשבוע עשינו דברים יותר ויותר מורכבים. אני חשובת שאני אסתכל על העונה הזו ואני אגיד, 'מה, זאת אני? מי זאת האשה הזאת שעושה את הדברים האלו'".
פרשטיין: "כל עוד היא הייתה בבלאקים, ניסתי לזרוק אותה באוויר, לתפוס אותה, להכניס לה להשגרה את הדברים האלו".

היו פציעות?
באר גורביץ': "טפו, טפו, לא פציעות קשות שמנעו מאיתנו לרקוד, אבל יש כאבים, אני קוראת לתוכנית הזאת 'רוקדים עם כאבים'. חיים העיף אותי, הוא רצה שאני אעשה קפיצה תוך כדי סיבוב בורג, ואז אני אפול לשפגאט, ואז קיבלתי איזה מכה כזה,  אמרתי 'או.קיי. המשכתי את החזרה כרגיל ואז חזרתי הביתה וראיתי שהרגל ממש נפוחה, התקשרתי לפיזטרפיסטית, והנפיחות עדיין לא ירדה, אני בסדר וכנראה שיש לי נקע קטן".
פרשטיין: "היא גם מאוד בשקט איתם, יש לה נקע ברגל וכאבים בצוואר, והיא על הכל כזה ב'קצת פה קצת כואב'. זה ממש מפתיע אותי".

גיה באר גורביץ' ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
גיה באר גורביץ' ב''רוקדים עם כוכבים'' (צילום: צילום מסך ערוץ 12)