מישל גרציג התחתנה לפני כחודשיים עם שוער ריאל מדריד טיבו קורטוואה בחתונה של נסיכה קלאסית מהאגדות של דיסני - לוקיישן חלומי בדרום צרפת על שפת הים, שמלות של נסיכה מהאגדות ואפטר פארטי עם מרטין גרקיס, אחד הדי ג'יי הטובים בעולם. אולם זמן קצר לאחר מכן (כשבאמצע היה גם ירח דבש חלומי בבורה בורה), נפצע קורטוואה במהלך אימון עם הנבחרת שלו, במה שהפך לתהליך שיקומי ארוך הכולל ניתוח וסימן שאלה אחד גדול על הקריירה של אחד הכדורגלנים המצליחים בעולם. בשיחה עם TMI על סט הצילומים של Fame Parfum, הבושם החדש מבית rabanne, היא מדברת על הכל:

מישל גרציג בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: שי פרנקו)
מישל גרציג בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: שי פרנקו)

איך את עכשיו - מישל גרציג או גרציג קורטוואה?
"זה גרציג קורטוואה, כן".

יש לזה ניחוח קצת של בת אצולה – "מישל גרציג קורטוואה הראשונה לשמה".
"באמת הראשונה לשמה. האמת שאתה אומר את זה ככה, זה מרגש מאוד".

נפגשנו חודשיים לפני החתונה ולא הסכמת לחשוף בפניי כלום. הנה אנחנו חודשיים אחרי אז ספרי לי קצת, איך היה?
"איזה הזוי שאתה אומר שאנחנו חודשיים אחרי, זה פשוט טס. אני לא מעכלת. היה משהו מדהים, היה מטורף. אני מודה על כל אחד שעשה את המאמץ להגיע ולקח חלק. היה לנו יום חלומי, פשוט הכל היה מושלם, אין לי מילים. הכל היה מושלם".

האמנת פעם שתהיה לך חתונה כזאת? הילדה מאילת האמינה שזו תהיה חתונת החלומות שלה?
"ואי האמת שלא. הילדה מאילת תמיד חשבה שתהיה לה חתונה בדולפין ריף באילת, בלי נעליים. אבל אתה יודע, בעלי הוא אירופאי. ניסינו למצוא את האמצע והחלטנו לעשות את זה באירופה כדי שכולם יגיעו, ומצאנו מקום שהתחברנו אליו. עשינו כזה מיקס של מלא דברים אירופאים וישראלים ויצא משהו מטורף".

היה את עניין הפלאפונים, שלא הסכמתם להכניס למתחם. אני רואה את זה עובר חלק אצל האירופאים, אבל איך הגיבו בצד הישראלי?
"האמת שכולם זרמו, כולם היו מדהימים. זה כיף בסופו של דבר, יום אחרי לקום בבוקר ולראות שכלום לא הופץ לשום מקום, זה מילא לנו את הלב. זה לא רק המוזמנים שלנו, זה כל מי שהיה שם – המלצרים וכל מי שהקים את הדברים, כולם כיבדו את הבקשה שלנו. אחר כך באפטר פארטי הרגשנו צורך לשחרר ואמרנו לכולם - "יאללה תוציאו פלאפונים, חופשי".

מישל גרציג בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: יח''צ)
מישל גרציג בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: יח''צ)

טיבו עבר תקופה מאוד קשה לאחרונה כשהוא נפצע ברגל. איך הוא הודיע לך?
"אני הייתי בבית והוא היה באימון ופתאום קיבלתי ממנו הודעה שהוא חושב שמשהו לא טוב קרה. אני ממש נלחצתי באותו רגע. לקחתי את האוטו ונסעתי למתחם האימונים, אבל באותו רגע לא הבנתי כמה זה משמעותי. באמת, כשהגעתי לשם והוא היה בצילום, הבנתי שהוא קרע את הצולבות וזה אומר ניתוח ושיקום ארוך, אבל כמובן שאני לצדו ואנחנו תומכים בו והוא יחזור יותר חזק".

הבנת באותו רגע שזה משהו משמעותי שהולך להיות תהליך ארוך טווח?
"לא, מה שחשבתי רק שזה כואב לו כרגע וזה הלחיץ אותי, לא חשבתי מה יהיה הלאה. אחר כך הבנתי שזה משהו מאוד משמעותי ומאוד ארוך".

אני תוהה, אתם זוג צעיר שרק התחתן ואתם עסוקים בירח דבש ופרפרים ופתאום זה קורה. איך את בכל הדבר הזה? איך זה השפיע עליך להבין שבן הזוג שלך נפצע והקריירה שלו בסכנה?
"אני חושבת שזה לא משפיע לו על הקריירה כי יש לו את השם שלו, הכבוד שלו, ההישגים שלו ואני לא חושבת שפציעה כזו יכולה לפגוע במקום ובמעמד שלו. חוץ מזה, אני מאמינה בו שהוא יחזור עוד יותר חזק, ונכון שזה קרה בתזמן של אחרי חתונה ומצד אחד זה מבאס אבל מצד שני צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה שיש לנו יותר זמן משפחתי ביחד, הוא יותר בבית. אנחנו נהנה מזה לגמרי".

אין שיח של "אולי הקריירה נגמרה"? זה משהו שעלה?
"אין שיח כזה, ממש לא". 

מישל גרציג בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: שי פרנקו)
מישל גרציג בצילומי קמפיין Fame Parfum (צילום: שי פרנקו)