אמש (שני) התקיימה הפרמיירה החגיגית לעונה השנייה של הדוקו ריאליטי המצליח של HOT "משפחת שדה". בני המשפחה האהובה – אלירז שדה, אילנית לוי, אלין גולן, ליאם גולןאריאה הקטנה שנשארה בבית) – נראו נרגשים מאי פעם. במהלך הערב סיפרו שדה ולוי ל-TMI על חשיפת החיים מול המצלמה, ההחלטה של אלירז שלא לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו והגידול שאילנית הסירה מגופה.

סדרת הדוקו ריאליטי "משפחת שדה" של HOT חוזרת בעונה חדשה ועוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית, אלירז והילדים ליאם, אלין ואריאה הקטנה. במהלך העונה ניחשף לחייהם האישיים של בני המשפחה - החל מהפריצה של אלין וליאם לעולם המוזיקה, דרך החיפוש העצמי של אלירז עד לשיחות והטיפולים לגבי תוספת חדשה למשפחה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"מהטוב לרע והרע לטוב": אילנית לוי על הטלטלה שעברה כשגילתה את הגידול בגופה (צילום: קיץ ברבנר)

ספרו לי מה נראה בעונה הקרובה שעוד לא ראינו? 
"את אריאה. אף אחד לא ראה אותה, היא הייתה בבטן. את אריאה, וגם את הקריירות של החבר׳ה הצעירים שהם גם נחשפו מה שקרה בעצם מאחורי הקלעים אצלם הסיפור שלהם האישי בנשמה גם כן, מה שקורה בפנים". 

בטריילר חשפתם שאתם עובדים על עוד ילד למה לבחור לחשוף את זה מול כל המדינה? 
לוי: "תשמע, אני חושבת ש... אני אדם שמשתף והוא... לא היתה לו ברירה. אבל אני חושב שבסוף זה עושה טוב כל כך לאחרים מה שראינו בעונה הראשונה המשך לעונה הראשונה בגלל שראיתי מה זה עונה לאנשים אחרים ולנשים ספציפית בדבר הזה כשאני מרגישה בנוח האמת שלא איכפת לי מה יחשבו על זה הלאה אני הרגשתי בנוח בדבר הזה תמיד יש כאלה בעד או נגד אנחנו כבר מספיק שנים... אתה יודע, יש הרבה מסביב... בסוף את צריכה לשמור על ה'סנטר' שלך וחלק מזה זה להרגיש חופשי להגיד מה שמתאים לי ומה שלא וכרגע בנקודת הזמן הספציפית הזו בחיינו, וואלה, זה התאים לנו". 

היו חששות לפני שמחליטים ללכת על עונה שניה? 
"תמיד בכל דבר יש חששות תמיד יש חששות".

אילנית לוי, ליאם גולן, אלירז שדה, אלין גולן (צילום: רפי דלויה HOT)
אילנית לוי, ליאם גולן, אלירז שדה, אלין גולן (צילום: רפי דלויה HOT)

מה? ממה חוששים? 
שדה: "הרבה פחות חששות מהעונה הראשונה. אממ... כן אני חושב שאחרי העונה הראשונה החשש שנוסף זה: האם אפשר לחדש? האם נוכל לשמור על עצמנו כמי שאנחנו? ועדיין להתעלם מכל הפורמט שבעצם אנחנו מצולמים ואני חושב שלאחר שצילמנו הבנו שאנחנו יכולים לעשות את זה כן, נכון? אני לא מרים לנו, אני אומר את האמת. כן, הצלחנו אבל עדיין אתה רוצה לתת משהו בוא נקווה כן, לקוות. צריך לשמוע מה הצופים יגידו אנחנו מחכים לכם שתאהבו, ואם לא אז אנחנו בבעיה". 


אילנית, את חשפת ממש בשבוע שעבר שעברת אירוע בריאותי, שעברת הסרה של גידול בשד. איך היה לחשוף דבר כזה מול כל המדינה? מה היו השיקולים של לחשוף דבר כזה? 
"בעיקר... אם אני אחזור אז דיברנו על הריון אז אותם שיקולים אני חושבת שיקולים של לעודד את עצמי ולעודד נשים אחרות. אני חייבת להגיד שקיבלתי הודעות מעשרות, אם לא מאות, נשים שראו את הכתבה והתקשרו כדי להבדק לסרטן השד וזה עשה לי... אם הצלתי בזמן מישהי אחת, היא הצילה את עצמה בזמן, אז אין יותר מזה באמת, מעבר להכל יש לנו (מפורסמים) את הכלי הזה בואו, ננצל אותו לדברים ההכי חשובים".


את יכולה לשתף על הרגע שבו מגלים את זה? מה עובר בראש? 
"הכל הכל, מהטוב לרע ומהרע לטוב".

החל מה-5.9, משפחת שדה תשודר בימי שלישי-חמישי בשעה 18:45 ב HOT Real וב HOT בידור, HOT VOD וב-NEXT TV.

אילנית לוי (צילום: רפי דלויה HOT)
אילנית לוי (צילום: רפי דלויה HOT)