כמאה ימים חלפו מאז נכנסו הדיירים אל בית "האח הגדול" והנה הגמר המיוחל הולך ומתקרב. בעוד פחות משבוע יוכרז מי הפיינליסט של הריאליטי שיקטוף את הפרס הגדול ויזכה במיליון שקלים. מבין ששת הדיירים האחרונים ששרדו עד כה בתוכנית נמצא שניר בורגיל - שכבר החליט מה יעשה בכסף במידה ויזכה.

פוסט ששותף בעמוד האינסטגרם הידוע yuval4pit, של מטפל הכלבים יובל מנדלוביץ', הוא סיפר כי אחת הכלבות שהציל לפני שנים התגלגלה לידיו של שניר, שהפך לבעלים המסור שלה עד היום. בשנת 2020 נופר פרסמה פיטבולית שננטשה בכלבייה ואנחנו היינו בעומס רציני ולא יכולנו לקלוט אותה אך היה ברור שמצבה הנפשי לא מאפשר שתישאר שם עוד דקה ולכן לקחנו על עצמנו למצוא לה בית!", סיפר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לדבריו, שניר עשה מאמצים רבים וכבר יום אחרי הפרסום נסע צפונה מביתו שבדרום על מנת לצפון לאסוף אותה אליו, ומאז ועד היום היא אצלו. עוד נכתב כי "מי שרואה האח הגדול מכיר את שניר, שיום יום מדבר על יובל ופעילותו שם בבית האח ומביא לחשיפה למקום". 

מנדלוביץ' סיכם וסיפר כי טרם כניסתו לבית האח, הרבה לפני שידע שיהיה חלק מהשישייה האחרונה, שניר התחייב לתרום 100 אלף שקלים לילדי החווה ולהמשיך לתרום למען הצלת כלבים.