הזמר הוותיק שימי תבורי השיק סינגל טרי, "כיסא נוסף" שכתב רמי הלוי והלחין קובי אושרת, ובשיחה עם איריס קול ב-103fm, שיתף בהתרגשות, בהתמודדות הקשה שלו ושל אשתו יהודית באומן, לאחר הטרגדיה עם מותה של קארין באומן ז"ל, וגילה מתי בנו בן אל צפוי להוציא שירים חדשים.  

"אנחנו בסדר. מתמודדים עם כל מה שעברנו", סיפר תבורי על לכתה של קארין באומן, שהתמודדה מזה כעשור במחלת האנרוקסיה, ואימה יהודית תמכה ונלחמה על חיי בתה והפכה מכורח הנסיבות למי שנלחמת במחלה הקשה. "אני ממשיך להופיע, מקליט מדי פעם שיר ועוד שיר. יהודית קצת בדיכאון מהמקרה. במיוחד שזה היה מקרה מאוד עצוב שבטיפול שלה (של קארין) היה קצת משהו לא בסדר, אבל לא ניכנס לזה", אמר.

בהמשך, התייחס לקריירה של בנו בן אל, שנראה כי נעצרה מאז הפרידה מסטטיק: "אני הקלטתי איזה בית באחד השירים שהוא (בן אל) יוציא. עוד חודש הוא יוציא כנראה 10 שירים שהוא עובד עליהם כבר שנה. אני בקשר איתו, הוא כרגע לא מופיע אבל יהיו הפתעות בדרך".

את תו פרינס, הנכד שלך, אתה רואה?
"מעט מאוד. אני לא נשבר ואני ממשיך את החיים שלי".

במהלך השיחה סיפר גם על העבודה על השיר החדש לו - 'כיסא נוסף': "קובי אושרת המלחין. איש מקסים. אני מכיר אותו הרבה שנים. מי שכתב את המילים זה רמי הלוי, שהוא היה מדריך שלי כשהייתי בין 16-15 מטעם העירייה בנס ציונה".

"הוא מכיר אותי מאז. היינו נפגשים במתנ"ס, נפגשים ושרים. הוא פנה אליי לפני שנה או שנתיים, התחלנו לעבוד יחד והוא ימשיך לכתוב לי שירים כי הוא כותב מאוד יפה".