המודחת הטרייה שי עופרי פגשה אתמול (שלישי) את הקולגה מהבית שפרש מהריאליטי, בן ויארניק יחד החליטו להנציח את המפגש בקעקוע משותף עם המילה שחזרה על עצמה בבית, "פאטוצ'". השניים הם לא המודחים היחידים של האח שעשו קעקוע משותף, כזכור גם לין אלפי ורוי רייניש קעקעו יחד תות, ולבסוף נפרדו וכמוהם גם לארה בן ולין עשו קעקוע יחדיו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כעת גיא איתן, שפרש מהעונה למרות שהיה דייר בולט, מבקר את תופעת הקעקועים ושולח בקבוצת הוואטסאפ של מודחי העונה את הדברים הבאים: "חברים אני מרגיש כמו הורה מלווה בכיתה טיפולית, שצריך להגיד את מה שכולם חושבים ולא אומרים. אני רוצה לדבר על התופעה המזעזעת של הקעקועים המשותפים אחד עם השנייה. זה התחיל מלין ורוי, ואחרי זה לין בן ולרה, אחרי זה בן ובן, אחרי זה לרה בן ואמו, עכשיו זה שי ובן. אני רוצה לומר לכם שאנחנו לא כוכבי רוק, בסך הכל קבוצה של אנשים הזויים שהיו תחת אותה קורת גג, ולכל שבת יש מוצאי שבת".

גיא איתן, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
גיא איתן, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)

עוד הוסיף בחצי הומור: "תפסיקו לקעקע קעקועים מטופשים של מילים מטופשות שמחר לא יזכרו אותם, איך תצדיקו את זה, מה תגידו לילדים שלכם? מה זה פאטוצ', רוי איך אתה הולך להצדיק את הקעקוע תות על הרגל שלך? מה תגיד לילד שלך שאתה אוהב פירות? תחשבו פעמיים לפני אתם שעושים משהו ואם אתם צריכים כתף תומכת אני פה בשבילכם".

כמו כן שלח הודעה נוספת בקבוצה ואמר: "בוא נראה אותך גבר זורם עם זקנבוט על הרגל, תשמע מה הצעד הבא? שסתיו תעשה 'Get A Room' או פתי בר על הכתף? איפה נגיע? עוד 30 שנה אתה תהיה סבא, הנכדים יסתכלו יגידו על סבא ויגידו בואנה זה סבא גנוב, כמה קעקועים יש עליו, בואו נירגע, ניהיה בצ'יל, היינו באח הגדול, היה כיף, אבל חלאס אנחנו עושים בושות. דרך אגב שי, אם את עוד פעם בגבעת הצעקות תצעקי לשניר שיחזיר לי את הכיפה שלי ביציאה בגמר".

גיא איתן במסר לדיירים המודחים (צילום :אינסטגרם)
גיא איתן במסר לדיירים מודחים (צילום :אינסטגרם)