בזמן שהשד החלוץ של מעיין אדם הצליח לתפוס את כל הפוקוס מ"המטבח המנצח VIP", כמעט ופיספסנו את הביקורת הנוקבת שהעניק משתתף העונה חיים לוינסון לפאולה רוזנברג. בפרק ששודר ביקר העיתונאי את המגישה על הנחייתה לצד לאון רוזנברג בתוכניתם ואמר שהיא שתלטנית ודורסנית.

"שם בצד את הזוגיות, יש שם סגנון בין מנחים שלא עובר בטלויזיה בעיני, יש משהו מאוד שתלטני ומאוד דורסני, מאוד לא נעים בצפייה בדבר הזה, לאון מנסה להשחיל מילה, הטרקטור מגיע", הטיח בה - וכמובן שרוזנברג לא נשארה אדישה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by (@paularosenberg)

כעת, הזוג הנשוי השיב פייט ראוי, כאשר לאון סיכם את אמירותיו של לוינסון כ"גבריות רעילה" והוסיף משפט מחזק לפאולה: "מה שבטוח אשתי יפהפיה, חכמה ובעלת לב זהב". לעומתו בחרה פאולה להגיב ללוינסון באריכות ושיתפה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט בו היא משיבה אש לדבריו. 

"כתבתי את המדריך הכי בסיסי וקלישאי למי שרוצה לתקוף אישה מובילה שלא מתנצלת על המקום שהיא תופסת: קרא לה אגרסיבית או שתלטנית, לביצוע מיטבי מומלץ להטיח בה את שני הביטויים יחדיו. אל תענה על השאלות הענייניות שלה, במקום זאת הסט את הדיון להערות על החיים האישיים שלה. יישום לסעיף 2: אם היא תבקש ממך דוגמה להערות דומות שמקבל גבר מוביל, זרוק טיעון לא קשור, נגיד שאין מספיק נשים בטלוויזיה".

פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)

פאולה המשיכה: "הוסף דימויים 'גבריים' שאמורים לערער על נשיותה הסטריאוטיפית כמו טרקטור, משאית וכדומה. צור מצג שווא של 'אחוות גברים' כאילו אתה בא להגן ולהציל את הגבר ה'מסכן' שלצדה. למיטיבי לכת: הענק לה עצות חסרות מודעות לגבי מערכת היחסים הזוגית שלה, מבלי להכיר אותה או את הפרטנר שלה. אבל יותר חשוב: מחמיא מאוד שזו התכנית שלוינסון הכי צופה בה בטלוויזיה! כנראה שבסופו של דבר התכנית די נסבלת בעיניו".

את דבריה סיכמה: "יש משהו שלגביו לוינסון ואני מסכימים: אין מספיק נשים בטלוויזיה, אחת הסיבות לכך היא שלא כולן מוכנות או רוצות להתמודד עם הביקורות המיזוגניות על הקול שהן משמיעות. נשים חזקות ולא מתנחמדות צריכות לפתח מנגנוני הגנה חזקים בכל מקום במרחב הציבורי, בשוק העבודה, בפוליטיקה, זאת האמת. תובנה מתוך הצפייה בדיעבד בקטע הזה: אולי הייתי צריכה לנהוג יותר באגרסיביות בדיון עם לוינסון, ואז הוא היה עונה על השאלה שלי? אולי הייתי עדינה מדי?".