לשניהם יש שם כמעט זהה, אבל כל אחד מהם מחזיק בדעות פוליטיות מנוגדות, אלא שכעת אביבית בר זוהר תוקפת את אביב גפן לאחר שבז לאומנים שלא מביעים עמדות פוליטיות, למרות שהם מתנגדים לממשלה. במהלך הופעה של אביב גפן בברלין בגרמניה שיתף הזמר עם הקהל את תמיכתו בבני גנץ וקרא לבוז לאומנים שבוחרים לשתוק ולא להביע את עמדתם הפוליטית בימים סוערים אלה במדינה כי חוששים לפרנסתם.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הוא פתח בדברי הלל לאומנים שמשתתפים במחאות: "הרבה אומנים שהולכים ושרים ונותנים את כולם לדיון הזה והמחאה על המשך הדמוקרטיה ואני רוצה לחזק את אומניי האמיצים שעושים עבודת קודש בעיני", אך הוסיף מנגד: "ואני רוצה גם לבוז לאומנים וחברים שבשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רב עם ישראל היום והם לא נוקטים בשום עמדה, ומעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. מקווה שיתיישרו איתנו ויהיו אמיצים, כי ישראל זקוקה לכל אומן וכל איש רוח".

אביב גפן נעצר בקפלן (צילום: כוח קפלן)
אביב גפן נעצר בקפלן (צילום: כוח קפלן)


אביבית בר זוהר שתומכת נלהבת של בנימין נתניהו הגיבה: "מר אביב גפן, קצת התבלבלת. אתה מתכוון שאלה שהם נגד הממשלה מרוויחים ומשגשגים ואילו מפורסמים ידוענים שהם דווקא בצד הימני הם אלה שסובלים. אומנים שמביעים את תמיכתם בממשלה לא מקבלים עבודות וקמפיינים ואילו אלו שבפה שלהם 'רק לא ביבי', הם נמצאים במגמת שגשוג במדינה הזאת, והאמת חייבת להיאמר".

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)