15 שנים עברו מאז סיימה עינב בובליל במקום הרביעי של העונה הראשונה של "האח הגדול", כשבדרך הספיקה הכוכבת להתחתן עם אלי בניסטי, להביא לעולם חמישה ילדים והשבוע גם להוציא את ספר המתכונים הראשון שלה - "לכבוד שבת קודש". TMI פגשו אותה בהשקה החגיגית ושמעו ממנה מאיפה הגיע הרעיון להוציא ספר משלה, איך בעלה מתמודד עם כל ההצלחה שלה ומה יש לה לומר לכל מי שפקפק בה וקרא לה "שלוכית מאשקלון"? צפו:

עינב בובליל בריאיון על השקת הספר החדש שלה (ריאיון: עידן זקן. צילום: מערכת TMI)

את מאמינה למה שקורה בכלל? לכל האירוע הזה שהוא שלך?
"האמת שאני ממש לא מאמינה. זו פעם ראשונה שאני חוגגת באמת משהו שהוא שלי. גם שאני חוגגת יום הולדת, אני עושה את זה הכי בקטנה באשקלון, בפינה שלי, עם החברים הכי טובים שלי, אז זה באמת פעם ראשונה שאני עושה אירוע. אבל זאת גם פעם ראשונה שאני משיקה ספר אז זה הרגיש לי מספיק מספיק חשוב כדי להרים אירוע כזה".

בואי נדבר רגע על הספר. הוצאות לאור מפרסמות מעט מאוד ספרי בישול בשנה, זה כבר לא משהו שקורה. איך את מרגישה? נראה לי שזה ממש כבוד.
"זה אכן כבוד. טייטל כזה שלא חלמתי עליו, אבל הוא הגיע ברוך השם. זה התחיל מאוד קטן ובלי סיבה בקורונה. הייתי אמא לארבעה ילדים, היום חמישה ברוך השם. אז הייתי עושה מתכונים בבית והייתי מצלמת מהשיעמום להראות לעוקבות שלי. היו לי אז 80,000 עוקבות שזה גם כמות וכולן כל הזמן היו אומרות לי "אפשר מתכון?". אז כן, מהשעמום, הייתי בבית ולא היה לי מה לעשות אז הייתי מעלה מתכון ועוד מתכון וכולן התחילו לתייג, וכל חמישי - שישי אני מבשלת המון אז זה גדל וגדל עד שאמרתי די, חייב לעשות עם זה משהו".

ומאז הכל עומד ומוכן ויפה.
"הכל עומד ומוכן ויפה!"

תרשמי פטנט על המשפט הזה.
"אני חייבת".

עינב בובליל בהשקת הספר שלה (צילום: ערן לם לנס הפקות)
עינב בובליל בהשקת הספר שלה (צילום: ערן לם לנס הפקות)

איך אלי והילדים הגיבו שאמרת להם - "מוציאים לאור ספר של הבישולים שלי"?
"האמת שבעלי, אחים שלי, הגיסות שלי, הילדים, מאוד מאוד תומכים בי ומאמינים בי שזה חשוב. בוא נגיד שבלי כל התמיכה שלהם לא הייתי יכולה לעשות רבע ממה שאני עושה, ואני עושה ברוך השם".

את מראה את הזוגיות שלך ושל אלי תמיד בסטורי והיא תמיד נראית מהממת ואני חייב לשאול – את אישה חזקה, דעתנית, מרוויחה. מה סוד הקסם? כי לחיות לצד אדם כזה יכול להיות מאוד מלחיץ.
"קודם כל, אלי בעלי הכיר אותי לפני 15 שנים, בדיוק כשיצאתי מהאח הגדול. הוא הכיר אותי בשיא שיא הפרסום שלי, אז ככה הוא קיבל אותי, זה לא שהוא קיבל בן אדם אנונימי ופתאום באמצע החיים השתניתי. הוא הכיר אותי מאוד מאוד מפורסמת. אבל היום, עם כל העשייה וכל מה שאני עושה הוא פשוט תומך בי. גם על הספר, אנחנו בדיוק בונים בית וזו השקעה מטורפת על אז אמרתי לו – אלי, הספר זה כמה מאות אלפי שקלים, זה לא 10-20 אלף, זה מאות אלפי שקלים והוא אמר לי – עינב אני מאחוריך, לכי, גם אם צריך לעשות הפסקה בבניה של הבית, נעשה. לכי תגשימי את החלומות שלך, אני פה לכל מה שתצטרכי".

עינב, אם יכולת להסתכל לכל מי שפקפק בך ב-15 שנים האחרונות ורואה אותך היום, מה היית אומרת לו?
"אתה יודע שאמא שלי רק לאחרונה סיפרה לי, שכשהייתי באח הגדול היו הרבה שלגלגו ולעגו ואמרו – 'היא שלוכית, היא ערסית מהפריפרייה, היא לא מלומדת, היא לא ככה ולא ככה', ואמא שלי לקחה את זה נורא קשה, אז חברה טובה שלי אמרה לה- "ורד, כשעינב תסתובב עם המרצדס, הם יסתכלו עליה וצוחק מי שצוחק אחרון".

עינב בובליל ובעלה אלי בהשקת הספר שלה (צילום: ערן לם לנס הפקות)
עינב בובליל ובעלה אלי בהשקת הספר שלה (צילום: ערן לם לנס הפקות)