ג'ני צ'רוואני פרסמה בקבוצת הוואטסאפ של צפון ת"א: ״למכירה מערכת מדפים של איקאה חדשה לגמרי, 200 שקל (מוכרת כי בסוף לא הייתי צריכה אותה אבל כבר פתחתי והרכבתי)״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ג'ני צ'רוואני (צילום: אור גפן)
ג'ני צ'רוואני (צילום: אור גפן)

> יעל גולדמן זכתה להפתעה לרגל יום הולדתה ה־45 על סט הצילומים של מותג הטיפוח וישי. גולדמן, שהגיעה לצילומים היישר מחופשה בצפון הארץ, שיתפה את הצוות במתנה שקיבלה מבעלה, אורי פפר.

יעל גולדמן (צילום: יח''צ)
יעל גולדמן (צילום: יח''צ)

> בפתח עונת החגים הצטלמה חוה זינגבוים, מנכ"לית תאגיד הקוסמטיקה HAVA ZINGBOIM, לקמפיין חג מעורר השראה, הכולל את השקת מארז WISH BOX, לצד נשים חזקות. ביניהן: יאנה יוסף, טהוניה רובל, נוי פדלון, אתי ייטב ובנה נועם, דנה בן ארי וירדן מיינפלד.

חווה זינגבוים, טהוניה רובל (צילום: דנה לביא)
חווה זינגבוים, טהוניה רובל (צילום: דנה לביא)

> בית RENBY המיתולוגי, ששכן 30 שנים ברחוב הרצל ת"א, נסגר במכירת פרידה מיוחדת לקראת המעבר למשכן הגדול החדש ברחוב מדינת היהודים 85, הרצליה. בני מורן, מבעלי RENBY: ״רחוב הרצל הקסום, ששנים שימש בית חם לתעשייה ותיקה של בדים ורהיטים, שינה את אופיו וצביונו. המיקום החדש מהווה סביבת עיצוב יוקרתית שתואמת את אסטרטגית ההתרחבות של מותג RENBY״.

> טל צור ושולה מוזס, מייסדות מותג הלייף סטייל iota, המתמחה בריהוט ובפרטי עיצוב סרוגים בעבודות יד, מסמנות יעד חדש: יציגו בתערוכת העיצוב הנחשקת "Feria Habitat Valencia" המתקיימת בוולנסיה שבספרד.