בזמן שהשחקן יהודה לוי מאוהב ונמצא בזוגיות מבטיחה ומאוהבת עם הכוכבת דנה פרידר, הגרושה שלומית מלכה מגיבה לראשונה לזוגיות הכי מסקרנת בביצה. מלכה המתגוררת בשנתיים האחרונות בניו יורק מאז התגרשה מבעלה השחקן יהודה לוי, הגיעה לביקור מולדת והתייצבה באירוע השקת מותג הנעליים "P448" של ים בכר בשיתוף "סטורי". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הדוגמנית התייחסה לראשונה לזוגיות של יהודה לוי ודנה פרידר, אך סירבה לחשוף על חיי האהבה האישיים שלה, לא לפני שהתייחסה תחילה לתהליך ההתקרבות שלה לדת מאז שירדה מהארץ. "התחזקתי בחיבור שלי עם עצמי ובדרכים שאני מאפשרת לעצמי, חלק מהם זה לסגור את הטלפון בשבת, אני לאו דווקא רואה בזה משהו דתי אלא יותר משהו רוחני, זה עניין של חיבור פנימה, זמן מקודש".

שלומית מלכה חושפת: האם הופתעה מהזוגיות של יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: אור גפן)

כמו כן, נשאלה האם היא הופתעה מהזוגיות של האקס ודנה פרידר והשיבה בחיוך: "מה הפתיע? שהחיים ממשיכים הלאה? זה לא מפתיע, זה מאוד משמח. אני תמיד בעד אהבה ומאחלת להם את כל האושר שבעולם". אחרי שתועדה בעדשת המצלמה בדייט עם בחור אנונימי סירבה מלכה להתייחס לקשר החדש ואמרה: "לא רוצה לספר, תנחשו, אתם גם ככה מנחשים". כשנשאלה מה השאיפות שלה בזוגיות, מנתה את הדברים הבאים: "אהבה, קבלה, חברות בהירות, יצירתיות, השראה, שיתוף פעולה, תקשורת טובה, יש הרבה".

מה הצעדים הבאים בארץ ובעולם לשנה הקרובה?
"התחלתי עכשיו להיפגש עם משקיעים, לגייס גיוס ראשון לסטארט אפ וגייסנו כבר השקעה ראשונה, וזה מאוד מרגש, ויש לנו פול פאור עבודה לסטארט אפ, יהיה לי עוד צילומים לקאזה שאני באה ולהמשיך את החיים לחגוג את החיים, שנה חדשה שתהיה מתוקה וטובה, רגועה ומאוחדת הלוואי".