כוכבת הנוער קים אור אזולאי שפילסה את דרכה אל חצי גמר "רוקדים עם כוכבים", ורגע לפני הודחה, חושפת כי חוותה חרם בילדותה.
אזולאי שיתפה, בצאת השבת, תמונת עבר שלה כילדה מתוקה, וכתבה על מקרה בריונות שחוותה בעצמה, ועל התופעה הקשה שחווים לא מעט ילדים בישראל. 

"נושא הבריונות זה נושא שיקר לליבי. ברוך השם לא חוויתי חרם גדול, אבל מהנסיון שלי כל אחד מאיתנו הרגיש מוחרם בשלב כזה או אחר בחיים שלו. גם אני בשלב מסוים בחיים שלי נשארתי לבד וחיפשתי את החברות שלי שהתחבאו לי. שלא דיברו איתי. ששיקרו לי.שלא ענו לטלפון.
המזל שלי בחיים היה ההורים שלי. מאז שאני זוכרת את עצמי הם לימדו אותי לשתף .הם היו חלק בכל רגע בחיים שלי ותמיד הגנו עליי ושמרו עליי. בחיים לא נתנו לי להרגיש לבד. חיזקו אותי בכל דרך." שיתפה והתייחסה לחרמות שעוברים הילדים בארצנו".

קים אור אזולאי (צילום: רפי דלויה)
קים אור אזולאי (צילום: רפי דלויה)

"אני כל יום נחשפת מחדש לעוד מקרה של חרם. של בריונות. של ילד/ה שמרגישים לבד. וזה מטריף אותי. מחרפן אותי. נוגע לי בנקודות הכי רגישות. אני פונה כאן לכל ילד/ה שקוראים את זה! אתם מיוחדים. אתם טובים ומעניינים וכיפים ושונים. אל תתנו לאף אחד להוריד לכם את החיוך מהפנים. תמיד תשתפו! אל תסתירו כלום ואל תנסו להסתדר לבד. תספרו להורים. למחנכת. ליועצת. לאח או אחות גדולה. הם אלו שיעזרו לכם.
אל תתנו יד לחרם! אל תעמדו מהצד. תמיד תהיו אלו שמציעים לילד בפינה להשתתף. שרואים את האחר. ולכל ההורים שכאן. תהיו קשובים יותר. אל תסתפקו בתשובות קצרות.. תשאלו , תהיו חלק, תקשיבו, גם אם אין בהכרח שיתוף פעולה. תחנכו את הילדים שלכם להיות ילדים טובים יותר. זה הכל מתחיל מהבית", כתבה אזולאי. 

קים אור אזולאי (צילום: סמנתה אניס)
קים אור אזולאי (צילום: סמנתה אניס)