אחרי שלקחה חלק במעמד החתימה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן, אמש, נועה קירל התייחסה בראיון ל-TMI בהשקת "Sing פסטיגל" בהאנגר 11, למערכת היחסים הפוטוגנית שלהם, שעשתה המון רעש בארץ ומעבר לים והשמועות על כך שמדובר בתעלול יחצני בלבד.

טקס פרסי אופיר: "שבע ברכות" הוא המנצח הגדול
פסטיבל מכושף: המוזיקאים הישראלים מגיעים לביקור מולדת

ראינו את הקליפ שלך לפסטיגל, ל"מחול מטורף" של ריטה, לפסטיגל - ביצעת שם קטע ריקוד אנרגטי - ההשראה היא מ"יוניקורן" לפסטיגל?

"לא נראה לי, כל פעם אני צריכה לעשות משהו אחר ולחדש. אז כן חשוב לי לרקוד בכל דבר שאני עושה. אז, כן, זה חשוב".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בסוף החודש, במהלך נסיעתה של קירל עם בן זוגה דניאל פרץ למינכן, אייל ברקוביץ' נתן את דעתו בעניין בתוכנית הרדיו שלו עם אופירה אסייג ב-102fm וכתב: "אני חושב אישית שדניאל היה צריך לנסוע לבד. זו דעתי. אני לא מכיר אף שחקן כדורגל צעיר שבא לחתום במועדון ומביא איתו את בת הזוג שלו. אני חתמתי בהרבה מועדונים, והייתי נשוי, לא לקחתי את אשתי לחתימה. הוא היה צריך לנסוע לבד".

ספגת לא מעט ביקורת, על הנסיעה למינכן, שבנות זוג לא נוסעות עם שחקנים שחותמים בחו"ל - איך הרגשת עם זה?

"קודם כל, באמת מי קבע?".

אייל ברקוביץ' כתב

"אהה... אז הוא כתב אז הוא יודע... כל אחד עושה מה שטוב לו, בסופו של דבר, בעקרון זה משהו שאני מכירה מגיל צעיר. בגיל 14 לא נתתי לזה לנהל אותי, וברוך השם אני מודה שלא עשיתי את זה. וברוך השם, אני מודה שלא עשיתי את זה. גם היום אני".

במהלך שהותם במינכן, ציוץ אחד הצליח לעורר סערה גדולה בו נכתב כי הזוג הטרי, נועה קירל ודניאל פרץ, השוהים בימים אלה במינכן לאחר החתימה של פרץ כשוער בקבוצה הבינלאומית באיירן מינכן, ישנים במלון בחדרים נפרדים. קיבל התייחסה גם לשמועות אלו. אני שלמה עם מה שאני עושה".

כתבו שישנתם בחדרים נפרדים, איך הרגשת עם זה?

"אני לא חושבת שזה עניין של אף אחד, איפה ישנתי ועם מי, ולהכנס לזה זה לגמרי מוגזם ומיותר. בסופו של דבר אני עושה מה שטוב לי ואני נהנית מכל רגע וזה הכי חשוב".