אחת ההתאמות בעונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" שספגה הכי הרבה ביקורות הייתה זו של משה בן דוד ונעם כהן. הרגעים הראשונים של השניים לעיני המצלמות היו קשים מנשוא ונראה היה לכל צופה בעל יכולת קריאת סיטואציות מינימלית שהקשר הזה מועד לכישלון. אלא שעד מהרה נראה היה שהעניינים החלו להשתנות והקשר הרומנטי והאינטימי ביניהם נבנה והתפתח מפרק לפרק. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאורך כל התקופה, כשרבים ברשתות החברתיות הטיחו בהם את דעתם הנוקבת, השניים ישבו יחד על הספה בדירה ברינתיה וצחקו על כולנו. אמש (שני) הופתענו לגלות שאכלנו את הכובע ומערכת היחסים שהייתה נראית כטעות מוחלטת הצליחה להחזיק מעמד כשמונה חודשים, ממש עד לפני שלושה שבועות בלבד. לצערנו הרב, נראה שהפער והמחלוקות בין השניים הכריעו את האהבה ביניהם וכיום שניהם בסטטוס פרודים טריים. 

תפסנו אותם יחד באירוע הסיום של התוכנית, שהתקיים במלון הדירות "The Leeve", כשהם עוד מתרגלים את הרווקות המחודשת אך עם הרבה מאוד תמיכה אחד בשנייה. הזוג שקיבל את הטייטל "הפתעת העונה" סיפר לנו מה קרה מאחורי הקלעים ואפילו על הספה בסלון, חשף בפנינו את התחושות בעקבות הפרידה ואפילו זרק קמצוץ של אופטימיות. צפו:

ריאיון עם משה בן דוד ונעם כהן - "חתונה ממבט ראשון" (צילום :שי רגב)