לפני כשלושה שבועות התקיימה ההדחה המפתיעה ביותר של העונה האחרונה של "האח הגדול" במסגרתה עמדתה הדיירת הבולטת של הבית, ספיר בורגיל, מול דיירת חדשה - והפסידה. כזכור, בורגיל נכנסה לפני כשלושה חודשים בעיצומו של משבר עם אחיה, המקום הרביעי שניר בורגיל, עליו הם גישרו לעיני המצלמות. בהמשך היא ליבה נפתח והיא התאהבה באברהם אקלום, שהודח רגע לפני הסוף.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הבוקר (שני) תפסנו את ספיר על סט הצילומים של קמפיין החורף של מותג הספורט "פוט לוקר" אליו היא מדגמנת, כשהיא ללא שעות שינה אחרי הגמר הגדול של הריאליטי שהתקיים אמש. היא סיפרה לנו בריאיון על מה שחוותה מאז יציאתה מהבית, חשפה את דעתה על מערכת היחסים של אחיה עם הדיירת שי עפרי ואף סיפרה לנו על האיחוד המרגש עם משפחתה ובן זוגה אותו הכירה בתוכנית.

ריאיון עם ספיר בורגיל רגע אחרי הגמר של "האח הגדול" (צילום :שי רגב)

ספיר בוקר טוב, את אחרי לילה ארוך וערב של גמר, איך זה עכשיו אחרי שהכל נגמר?
"קודם כל הקלה, זה היה לילה מאוד מרגש, שניר חזר הביתה סוף סוף אחרי שלושה חודשים שהוא לא היה, עשינו לו מסיבה עם כל החברים ושי בא ושי באה ואברהם היה, אז זה באמת מרגש וכיף ואיפשהו אני יכולה להגיד שזהו, הוקל לי, נגמר".

עכשיו באמת הבאזז יתחיל להתפזר, זה משהו שמעניין אותך, להישאר בתודעה ולהיות חלק מתעשיית הבידור?
"קודם כל כן, זה כיף, את פוגשת מלא אנשים שהיית מעריצה אותם ופתאום הם חלק מהחבר'ה שלך, ואת אומרת לעצמך 'רגע, מה קורה פה?'. בכלל כל ההכרה הזאת מלהיכנס אנונימית ולצאת משהו אחר, זה משהו שהוא מאוד קשה לעיכול. את פתאום לא יכולה להסתובב ברחוב, אני שואלת 'על מה אתם מעריצים אותי? כולה הייתי אני', אז זה כיף וכן אני חושבת שאני יכולה להישאר בתעשייה ואני חושבת שאני עושה את זה טוב, בנתיים, לא יודעת". 

ספיר בורגיל (צילום: זוהר שטרית)
ספיר בורגיל (צילום: זוהר שטרית)

באיזה אופן היית רואה את עצמך משתלבת?
"אני חושבת שבכמה תחומים, היום אני מדגמנת על הסט של פוט לוקר, לא חשבתי שאני  אהיה דוגמנית בשום שלב, אני כותבת שירים, אני חושבת שיש לי חלק גם בהנחייה. אולי אני גם סתם חיה בסרט כן? אבל אני חושבת שאני יכולה להצליח בתחום".

מלבד העובדה שנכנסת ויצאת מפורסמת, נכנסת רווקה ויצאת בזוגיות, איך זה בעצם לצפות בכל התהליך התאהבות שלך מהצד?
"לא צפיתי עדיין, אמרנו שברגע שהוא יצא נעשה בינג' ביחד. הוא כרגע עדיין באיזשהי טראומה, אז אני נותנת לו את הזמן, לי גם היו שלושה שבועות להתאקלם מה שלו אין. אני רואה קצת טיקטוקים, קצת טרנדים, פה  ושם, אבל זו הייתה חוויה עוצמתית והייתי שם, אז זה רק לראות פשוט איך ערכו את זה, כי אני יודעת איך הייתה החוויה מהבית".

היו איזשהם קטעים שהיו לך קשים לצפייה?
"לא יצא לי להתקל במשהו קשה, כן קיבלתי פה ושם תגובות, היה את התקרית של הפן ושל הנס, יש הרבה קטעים, אבל באמת מה שרואים מכאן לא רואים משם אז לא לשפוט אף אחד". 

אז באמת יש את עניין הביקורות. את רגילה להיות אדם שחי באנונימיות ופתאום לכל עם ישראל יש מה להגיד על עלייך ועל הזוגיות שלך ועל המשפחה שלך, איך ההתמודדות הזאת?
"אני חושבת שזה חלק מלהיכנס ולהיות בתודעה זה להבין שכל אחד יכול לשפוט אותך ולבקר אותך וביקורת היא בסך הכל ביקורת זה בסדר, צריך גם לדעת לקבל ביקורת".

אז בואי רגע נחזור למערכת היחסים שלך, את עכשיו עם אברהם, איך הייתה המציאות בשבילכם?
"קודם כל זה כיף, יש לנו את האינטימיות והפרטיות שלנו, אנחנו משלמים פערים אבל זה גם לא קל כי שנינו יצאנו מאוד בתודעה אז אין עדיין את הללכת ברחוב וליהנות מזה. אבל אני מאמינה שלאט לאט עם הזמן זה גם ירד אז בנתיים נהנים מהלבד". 

הכרתם בסיטואציה מאוד ספציפית ועכשיו שניכם מגיעים ממקומות שונים, סוגים חיים שונים, איך את חושבת שתצליחו לשלב את זה?
"אנחנו כבר משלבים את זה, זה רק יכול להיות יותר טוב, זה תהליך, מבחן הזמן הוא עכשיו פה בחוץ ונראה שיש הרבה הפתעות". 

ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ספיר בורגיל, אברהם אקלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יש כבר משהו שיצא לכם לדבר עליו, אולי אפילו לגור יחד, אתם כבר די רגילים אחרי שלושה חודשים:
"אולי"

לא היה כבר תוכנית שככה דיסקסתם עליה ביניכם?
"דיסקסנו על המון דברים, אם מישהו יכול היה להיות זבוב על הקיר בכל הדברים שדיברנו עליהם זה היה וואו, אבל כן, אנחנו מתכננים דברים ונעשה את זה לאט ובקצב הנכון".

בשלב זה בואי נעבור לאחיך, אתמול הוא יצא במקום הרביעי, האמנת שזה המקום שהוא יגיע אליו, אפילו לפני שאת נכנסת...
"אני תמיד ראיתי את אחי בגמר וראיתי אותו גם הזוכה, אבל זה בסדר ואני מאוד מכבדת את הקהל ואת ההחלטה ומעתוקית הכי ראויה שיש, אז לא אחי אז כמובן שהיא מבין האופציות שיש שם. אני  באמת מאחלת לך המון בהצלחה, היא הביאה המון טוב למסך והטוב ניצח"

איך את מסבירה את זה בעצם, כי הסקרים הראו לאורך כמעט כל הדרך שסתיו הולכת לקחת את הגמר וזו הייתה די הפתעה, מה קרה שם לדעתך?
"אני חושבת שהסקרים טעו. גם לגבי הם טעו, גם לגבי אברהם הם טעו, גם לגבי שי הם טעו. אני לא מסתמכת על סקרים ובסופו של דבר המאני טיים זה מה שחשוב, וזה היה המאני טיים אז כל הכבוד למי שהגיע לגמר ובאמת כולם היו ראויים, ושוב, שאפו למעתוקית". 

יובל מעתוק, זוכת האח הגדול (צילום: מיכה לובוטון)
יובל מעתוק, זוכת האח הגדול (צילום: מיכה לובוטון)

הזכרת את שי, היא ושניר עכשיו בדיוק כמוך הכירו בבית האח הגדול וינסו את הזוגיות בחוץ. דעתך ברורה לנו והבעת אותה, מה את חושבת שיקרה עכשיו ביניהם?
"קודם כל חשוב לי לציין שזו רק דעתי ובשבועיים האחרונים שהם היו בבית כן יצא לי לראות דברים קצת אחרת, בסופו של דבר זו החלטה שלו ובחירה שלו, מה שהוא יעשה אני אעמוד מאחוריו ואם טוב לו טוב לי ואני באמת מאחלת להם את כל ההצלחה שיש".

מאז שהיא הודחה יצא לכן לדבר?
"ברור, היא הייתה אצלי אתמול בבית"

אז אני מניחה שיצא לכן לדבר גם על מה שהיא ראתה, בטח לא היה לה כיף לראות את מה שאמרת עליה בזמן שהיא הייתה בתוך הבית...
"אנחנו עדיין חברות, זה לא משהו שגרם לריב, גם היא אמרה דברים וגם אני אמרתי דברים, אנחנו לא נתפסות על זה, העיקר פה זה באמת הקשר שלהם, החברות שלנו - וזה כל מה שמשנה". 

ספיר בורגיל (צילום: זוהר שטרית)
ספיר בורגיל (צילום: זוהר שטרית)