סתיו קצין הייתה ללא ספק הכוכבת המרכזית של "האח הגדול", שייצרה אינספור פרובוקציות ועימותים מרושעים ואין ספק שהעונה הזאת תיזכר לעד בזכות "הברבי" של הבית. למרות שזכתה לעדת מעריצים עצומה, שהשקיעו ממרצם לסמס לדיירת המועדפת עליהם והובילה בסקרים לאורך כל העונה, קצין הגיעה רק למקום השני ויובל מעתוק הוכתרה כזוכת העונה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כעת המעריצים של סתיו זועמים על ההפקה ויוצאים נגד עורך "האח הגדול" רועי עוז עם טענות כי ההפקה השתמשה בה וזרקה אותה ודאגה לשנות את ההצבעות לרעתה. מרגע ההכרזה על זוכת העונה, יובל מעתוק, קבוצות המעריצים הורודים קראו לדיירת שלהם להחרים את ההפקה ולא להגיע לפרק החזרה הביתה. האם קצין תלך עם דרישת המעריצים שבזכותם היא הגיעה עד הלום? 

יובל מעתוק, זוכת האח הגדול (צילום: מיכה לובוטון)
יובל מעתוק, זוכת האח הגדול (צילום: מיכה לובוטון)


בין הדברים שהאשימו קבוצות המעריצים את ההפקה נכתב: ״שסתיו לא תגיע לפרק חוזרים הביתה, ושלא תיתן להם במה, שיאכלו את מה שהם בישלו ועשו״. עוד נכתב: ״ההפקה מנעה מסתיו את הניצחון,״ כשהציגו את נתוני ההצבעות ״בושה להפקה שגזלה מקצין את הניצחון שהיה שלה״ או ״עשו לסתיו תרגיל כדי שהיא לא תזכה, ההפקה ניצלה את סתיו רק לטובת התוכן שבפרקים, הרוע ניצח, הבריונים המשפילים המקללים הם אלו שזכו. לא מעתוק״.

עוד נכתב: ״רועי עוז נתן לרוע לנצח, סיום כושל לעונה״ או ״ההפקה עשתה פה תרגיל, כדי שסתיו לא תזכה, שינו את ההצבעות לגמר, ומנעו מסתיו את הזכייה.  תרגיל מלוכלך ולא הוגן של ההפקה שדאגה, שכל מודח העביר את קולות ההצבעה של מעריציו ליובל מעתוק, מעריצי סתיו מול מעריצי כל הדיירים וככה ניצחה יובל מעתוק עם 8% הצבעות העונה את קצין עם 46% בממוצע״. תגובה נוספת אמרה: ״אין מכור כזה, זכייה מביכה בתולדות האח, רועי עוז השתמש בסתיו בשביל הרייטינג וברגע האמת העיף אותה. הקהל בחר בה, אבל ההפקה חשבה אחרת".

סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)