אמש (שלישי) התייצבה כוכבת העבר של "האח הגדול" מירב ישראל באירוע השקה ל"פימיליפט" של אלמה ישראל. כוכבת העבר התייחסה לתרומות שמגייסים מעריציה של סתיו קצין לאחר שלא זכתה במיליון שקלים והזדעזעה: ״לא, לא, העולם השתגע, תתרמו לאנשים שאין להם, אנחנו לפני חג. כל ההתיפייפות הזאת של לתרום, גם מי יספר להם שפייבוקס זה עד עשרים אלף שקלים״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ראיון וידאו מירב ישראל, צילום אור גפן

אירה דולפין הצטרפה לישראל ואמרה: ״למי אתם תורמים?? אין מרגיז כזה, בחייאת ראבק חברים, שיקנו לה דירה ויקנו לה אוטו, תעבדו במקומה, אין בעיה לתמוך ולהביע הערצה ותמיכה, אתם לא יודעים את השם של אמא שלה זה נורא״.

עוד התייחסה ישראל לקצין ואמרה: ״היא יוצאת נגד כולם, עונה שלמה יוצאת נגד כולם, זה לא חדש לנו, היא צריכה להירגע כי היא כבר לא בבית האח, ואנשים יחזירו לה אש. מה אני לא עשיתי את העונה שלי? ולא זכיתי, מה התמרמרתי יצאתי החוצה וביקשתי? כאילו לא הבנתי. יש לי קושי להתמודד עם דברים שאין בהם שום הגיון. אבל למה שלא יתרמו גם לנו?״.

סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך רשת 13)

גם לרה מטודי הגיעה לאירוע השקה וסיפרה שבמהלך האיפור בהכנות לגמר "האח הגדול" היא הרגישה צריבה, כאבים חזקים בעיניים וטשטוש ראייה, היישר משם היא המשיכה למיון בבית חולים ברזילי, שם נאמר לה שזה ככל הנראה אלרגיה שפיתחה מהאיפור של הגמר. כמו כן, לרה התייחסה לזכייה של יובל מעתוק ואמרה: ״רציתי ששניר ינצח אבל גם למעתוק ממש מגיע. שתעשה עם הכסף מה שטוב לה, מגיע לה היא עושה המון בשביל כולם״. על הזוגות באח הגדול אמרה: "בבית זה היה חזק, אני חושבת שהם ימשיכו יחד״, ועל עצמה הוסיפה: ״אני עדיין רווקה ומחפשת גבר טוב ולא קמצן. 

לרה מטודי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
לרה מטודי, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)